کد خبر 1088254
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
واکنش کمیته داوران به پست جنجالی مجیدی

رییس کمیته داوران اعلام کرد اگر تهمتی غیر فوتبالی به یکی از داوران لیگ برتر زده شده باشد، آن را از طرق مراجع مربوطه پیگیری خواهند کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود شایعه‌ای را مبنی بر رابطه غیر فوتبالی جواد نکونام و مهدی سیدعلی، داور دیدار فولاد و استقلال دامن زد که شبهات مختلفی را در این خصوص به وجود آورد. یکی از جملاتی که مجیدی در این پست آورده، "کار در شهرداری به کمک آقای فامیل...!" بود که با توجه به شاغل بودن سیدعلی در شهرداری می‌توان برداشت کرد که مجیدی به صورت غیرمستقیم به این داور طعنه زده است.

اسماعیل صفیری، رییس کمیته داوران درباره این پست و واکنش سیدعلی گفت: داوران ما و به خصوص سیدعلی حق مصاحبه در این خصوص را ندارد و اگر تهمتی زده شده باشد، آن را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهیم کرد. داوران ما نباید خود را در این موضوعات دخالت دهند و باید تمرکز خود را روی قضاوت بگذارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    27 3
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها،حالا چرا حول ورتون داشته حتما یه چیزی هست که سریع دست پیش می گیرید تاپس نیفتید.همین ماه قبل داور شما علنا اعتراف کرد که درآبادان مغرضانه سوت زده است فساد درجای جای فوتبال وورزش ایران باحضور این وزیرنهادینه ودوچندان شده است وهیچ نهاد نظارتی هم قصد برخورد با این حجم گسترده از فساد را ندارد
    • محمد IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      0 0
      دوست من ساده گی است خیال کنیم کمیته داوران از شکایت استقلالی ها. سپاهانی ها و تراکتوری ها نگران است شکایت داروغه به قاضی بردن سالهاست رنگ باخته
  • محمد IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    مهدی سیدعلی (زادهٔ ۲۶ تیر ۱۳۵۷ در شهر ری )[۱] داور لیگ برتر فوتبال ایران و بازیکن پرسپولیس لطفا توجه فرمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس