استقلال به خودش باخت/ فولاد هم بی برنامه بود!

پیشکسوت فوتبال گفت: آبی پوشان این دیدار را به خودشان و اشتباهاتی که در درون زمین انجام دادند، باختند، نه حریف!

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح آبادی در خصوص آغاز دوباره لیگ نوزدهم و شکست استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: از شب گذشته تنور لیگ دوباره داغ شد و شاهد یک شکست دیگر برای استقلال بودیم.

وی افزود: هر دو تیم با توجه به اینکه مدتها بود یک بازی رسمی از خود به نمایش نگذاشته بودند، عملکرد قابل قبولی نداشتند و به راحتی می توان گفت که هم استقلال و هم فولاد بی برنامه بودند. پاس های اشتباه در این بازی بسیار زیاد شده بود و این نشان داد که کاملاً تمام تیم های لیگ برتری چون از فوتبال دور بوده اند، شرایط خوبی ندارند.

فتح آبادی تصریح کرد: تماشاگران و علاقه مندان فوتبال را به یاد هفته های ابتدایی لیگ می اندازد که تیم ها هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از سرمربی استقلال در خصوص اخراجش گفت: مجیدی یک فوتبالی باتجربه است. در آن شرایط سخت از او انتظار بیشتری می رفت که تیمش را به آرامش دعوت کند اما متأسفانه رفتارهای او تأثیر منفی بر روی بازیکنانش گذاشت و اخراجش باعث شد تا بازیکنان هم بیشتر  عصبی شده و با داور جر و بحث کنند و در پایان هم عارف غلامی بر اثر یک اشتباه بچه گانه از زمین اخراج شد و شرایط را برای استقلال سخت کرد و در پایان مشخص بود تیمی که سرمربی و دو بازیکن خود را از دست می دهد، نمی تواند برابر حریفی که همه نفراتش را در اختیار دارد، موفق باشد.

فتح آبادی خاطرنشان کرد: استقلال می توانست از گل اولی که زده به خوبی حراست کرده، بازی را با برد به پایان برساند و خود را به رده دوم لیگ ببرد اما اشتباهات خود بازیکنان باعث شد، سه امتیاز این دیدار از دست برود و حالا آنها باید امیدوار باشند تا دیگر تیم ها هم بازی قابل قبولی از خود ارائه نکرده و نتایج به نفع آنها رقم بخورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد قضاوت سیدعلی، داور این دیدار اظهار داشت: در این که بازیکنان استقلال اشتباه داشتند، شکی نیست اما داور این دیدار هم اشتباه و خطاهای بسیاری داشت و می توانست بهتر از اینها قضاوت کند. بیش از ۸ بازیکن در این دیدار کارت گرفتند که این نشان می دهد داور می خواست با کارت دادن بازی را مدیریت کند.

وی در پایان گفت: این باخت شاید باعث شود که استقلال امسال هم رنگ قهرمانی را نبیند اما بهتر است سرمربی تیم و بازیکنانش این باخت را فراموش کرده و خود را آماده ۹ دیدار باقی مانده کنند به شرط آنکه آرامش خود را حفظ کرده و اجازه ندهد که اینگونه عصبی شده که همان عصبانیت باعث شد استقلال هم دو بازیکن خود را از دست بدهد و هم سه امتیاز این دیدار را. ضمن اینکه مجیدی در بازی آینده نمی تواند روی نیمکت بنشیند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس