«خانقاه بازی‌دراز»

کتاب «خانقاه بازی‌دراز» روایتگر خاطرات «محمد بختیاری» توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به زیور طبع آراسته و منتشر شده است.

به گزارش مشرق، کتاب «خانقاه بازی‌دراز» از مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی دفاع‌ مقدس است که در برگیرنده‌ خاطرات «محمد بختیاری» که مصاحبه و تدوین آن توسط «بهرام مرادی» انجام گرفته است.

این کتاب در سال ۱۳۹۷ و در ۱۹۲ صفحه توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران به زیور طبع آراسته و منتشر شده است.

بخشی از کتاب

دکتر دارو نوشت و گفت: این داروها را مصرف کنید که دردش کمتر بشود. اگر تصمیم گرفتید که پای او را قطع کنید من سه‌شنبه‌ها اینجا هستم، بیایید مجانی این کار را انجام می‌دهم.

ما برگشتیم. پدر و مادرم خیلی ناراحت بودند. مادرم به حضرت عبدالعظیم خیلی اعتقاد داشت، گفت: من یک شب جمعه‌ای نذر می‌کنم با هم برویم حضرت‌ عبدالعظیم و تا صبح آن‌جا باشیم بلکه فرجی بشود و خدا کمک‌مان کند.

من و مادرم دو نفری به آستان حضرت‌ عبدالعظیم رفتیم. من آن‌جا در صحن حضرت‌ عبدالعظیم خوابم برد.

یک مرتبه حضرت‌ عبدالعظیم به خوابم آمد. خیلی نورانی بود به من گفت: پسرم چه شده؟

گفتم: پایم درد می‌کند.

ایشان دستی به زانوهایم کشید و گفت: پایت دیگر خوب شد، ناراحت نباش. از خواب بیدار شدم و به مادرم گفتم: پایم خوب شده است دیگر درد ندارم.

مادرم گفت: چه‌طور پایت خوب شد؟ بلند شو راه برو ببینم. من بلند شدم به جای این‌که راه بروم دویدم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس