درد فوتبال ایران قحط الرجالی است/ می‌خواهند خارج از زمین جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند

مربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: در فوتبال ایران هر کسی ساز خودش را می‌زند و تلاش می‌کند بر اساس منافعش اتفاقات را رقم بزند اما خوشبختانه این بار فدراسیون سر حرفش ماند و از تهدیدهای پوچ برخی نترسید.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی درخصوص آغاز دوباره مسابقات فوتبال در کشور اظهار داشت: فیفا تصمیم گیری درباره مسایل داخلی فوتبال را به خود فدراسیون ها واگذار کرده است. بنابراین وقتی در کشوری فدراسیون تصمیم به برگزاری دوباره مسابقات می گیرد همه باشگاه ها باید تابع باشند و تمکین کنند. در کشور ما هم فدراسیون باید به اندازه ای قاطع باشد که وقتی تصمیمی می گیرد باشگاه ها باید بدون چون و چرا آن را بپذیرند. متاسفانه در فوتبال ایران هر کسی ساز خودش را می زند و تلاش می کند بر اساس منافعش اتفاقات را رقم بزند اما خوشبختانه این بار فدراسیون سر حرفش ماند و از تهدیدهای پوچ برخی نترسید.

وی با اشاره به اینکه کسانی هستند که می خواهند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند، افزود: برخی از تیم ها می دانند که نمی توانند در زمین فوتبال حریف پرسپولیس شوند، به همین دلیل می خواهند با طرح و نقشه جلوی قهرمانی این تیم را بگیرند. درست است که فوتبال قابل پیش بینی نیست اما واقعیت اینجاست که قهرمانی پرسپولیس قطعی است و تیمی را در لیگ در حد و اندازه پرسپولیس برای قهرمانی نمی بینیم.

ابراهیمی با بیان اینکه گل محمدی می تواند روزهای بهتری را برای پرسپولیس رقم بزند، بیان کرد: کارنامه یحیی مشخص است. او می تواند روزهای بهتری را برای پرسپولیس رقم بزند و تیمی آینده دار بسازد. امیدوارم به او فرصت کافی داده شود چون گل محمدی قابلیت ها و توانایی زیادی دارد.

مربی سابق پرسپولیس درخصوص حضور بازیکنان خارجی بی کیفیت در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: این معضل همیشه در فوتبال ایران وجود داشته و الان بیشتر شده است. متاسفانه مدیرانی که در راس باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس قرار می گیرند، گول دلال ها را می خورند و با آنها همکاری می کنند. من شنیده ام برخی مربیان هم با دلال ها کار می کنند که در این صورت باید به حال آنها گریست. تا وقتی که در فوتبال قحط الرجال باشد همین اتفاقات هم رخ می دهد.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمید IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    3 4
    دقیقا! از داوری بازی استقلال فولاد کاملا مشخصه!!!
    • من IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      2 1
      اخه به کدوم سازتون دیگه میخوایدبرقصند.همون اول انصراف میدادتیمتون ومیرفت کناروقهرمانی صدرصدپرسپولیس روقبول میکردسنگین ترنبود؟!حتمابایدافتضاح های همیشه روبباربیاریدوبعدم گیربدیدبه داوروخودتونوبزنیدبه ننه من غریبم بازی ؟!
  • حسن IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    4 4
    رو که نیست سنگ پای قزوینه
    • 6#4 IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      0 2
      بله سنگ پاست مخصوصا انجایی که عربده کشی مربی و بازیکنان یک تیم/ مقصرش پرسپولیسه اشتباه داوری/ البته اگر اشتباه بود و سود فولاد خوزستان باز مقصرش پرسپولیسه جمع کنید بابا / توهم سراسر زندگیتون گرفته
  • حمید IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    1 2
    مگه کسی هست که زورش به وزیر و آقازادشون برسه؟!
  • رضا IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    1 2
    بدانید خارج از ایران ما نمی توانیم حام بدهیم. در داخل کشور تمام تلاش خود کرده ایم و تمام جام ها را دادیم اما نمی توانیم جام باشگاه های آسیا و جهان را تقدیم کتیم. به بزرگواری خودتان ما را عفو بفرنایید.
  • سیامک IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    1 2
    شما که وزیر و فدراسیونو دارید نگران چی هستید جام فلزی هم خریداری شده و وزیر منتظر دادن اون به پرسپولیسیها است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس