وزیر کشاورز

وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح و بازدید از چند طرح وارد استان کرمان شد و در بدو ورود به کرمان در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش مشرق، عصر امروز کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به‌منظور افتتاح و بازدید از چند طرح کشاورزی وارد استان کرمان شد.

ببینید:

فیلم/ آواز شنیدنی جوان بختیاری درباره حاج قاسم

وی در  بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت ادای احترام کرد و با عطرافشانی و نثار گل بر قبور شهدا، با اهداف بلند شهدا تجدید میثاق کرد.

در این سفر معاون امور رسانه وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر صنایع تبدیلی و غذایی، مدیرکل دفتر فناوری تجاری سازی و انتقال یافته‌های تحقیقاتی، مشاور وزیر و مدیرکل امور ایثارگران، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها خاوازی را همراهی می‌کنند.

 نشست با تشکل‌های بخش کشاورزی و کلنگ‌زنی طرح  تجمیع ساختمان‌های اداری سازمان جهاد کشاورزی و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های روز اول سفر وزیر جهاد کشاورزی به کرمان است.

وزیر جهادکشاورزی فردا به شهرستان‌های بردسیر، رابر، بافت و ارزوئیه سفر خواهد کرد و آغاز عملیات اجرایی دو طرح کشاورزی در شهرستان‌های رابر و بافت و بازدید از طرح‌های کشاورزی شهرستان های بردسیر و ارزوئیه از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهادکشاورزی به استان کرمان خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    1 1
    سردار سلیمانی بزنه تو کمرتون گند زدید تو کشاورزی و معیشت کشاورز
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    0 0
    اگر واقعا به راه سردار اعتقاد دارد باید هرچه سریعتر جلوی نابودشدن ارقام گیاهی و نژادهای دامی بومی کشور را بگیرد . چرا که به بهانه پیشرفت؟!! با ارقام تراریخته کشاورزی ایران در معرض خطر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس