کد خبر 1087425
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
چالش دسترسی برخی دانش آموزان به شبکه شاد

مسئول شبکه شاد گفت: با چالش‌هایی از قبیل دسترسی نداشتن برخی دانش‌آموزان به شبکه شاد مواجهیم اما امیدواریم سال تحصیلی جدید را به گونه‌ای آغاز کنیم که مشکلی بابت راهبری شبکه شاد وجود نداشته باشد.

به گزارش مشرق،  سید حسن الحسینی مشاور وزیر مسئول شبکه شاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 81-82 مجوزی از شورای عالی انقلاب فرهنگی مبتنی بر سه نوع آموزش حضوری،  نیمه حضوری و غیرحضوری صادر شد، اظهار کرد: با این مصوبه ظهور آموزش از راه دور در کشور را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: شرایط خاص پیش آمده برای نظام آموزشی کشور به دنبال شیوع کرونا موجب شد راه حلی اتخاذ شود تا تعلیم و تربیت تعطیل نشود، بنابراین به سمت ایجاد شبکه شاد گام برداشتیم.

بیشتر بخوانید

ابلاغ شیوه‌نامه فعالیت‌های تابستانی مجازی در «شاد»

الحسینی با اشاره به اینکه این اقدام در میان کشورهای منطقه کار خوبی بود و امتیازی برای نظام آموزشی ایران محسوب می‌شد،  گفت: اکنون زمان استقرار و گسترش شبکه شاد است و به خوبی می‌دانیم که زحمت زیادی بابت آن تحمیل شد.

مسئول شبکه شاد بیان کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید را به گونه‌ای آغاز می‌کنیم که مشکلی بابت راهبری شبکه شاد وجود نداشته باشد. البته حتما آنچه در کلاس درس اتفاق می‌افتد در فضای مجازی قابل تحقق نیست اما می‌خواهیم به درصد بالایی از تعاملات در شبکه مجازی برسیم.

الحسینی با بیان اینکه با چالش‌هایی از قبیل دسترسی نداشتن برخی دانش‌آموزان  به شبکه شاد مواجهیم، گفت: با توجه  به این شرایط آموزش ترکیبی در دستور کار سال تحصیلی جدید خواهد بود و بسته‌های آموزشی،  برنامه‌های تلویزیونی  و شبکه مجازی در کنار هم فعال خواهند بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا خانواده‌ها و دانش‌آموزان بدون هیچ گونه نگرانی کار را دنبال کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس