کد خبر 1087414
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
درخواست ورزشکاران روسیه از پوتین برای نجات ورزش این کشور

تعدادی از ورزشکاران روس از رئیس جمهور کشورشان درخواست کردند تا شخصا وارد حل بحران ورزش این کشور شود.

به گزارش مشرق، ورزشکاران برتر روسیه، از جمله ماریا لاسیتسنه قهرمان جهان از رئیس جمهور این کشور ولادیمیر پوتین درخواست کرده اند که از ورزش روسیه که در آستانه فاجعه است مراقبت کند و ورزش این کشور را نجات دهد.

بیشتر بخوانید:

چرچسوف: پوتین را از هاکی بیرون می‌کشیم!

ورزشکارانی که حتی در شرایط حضور نداشتن زیر پرچم نیز مجاز به رقابت در رقابت‌های بین المللی نیستند از رئیس دولت روسیه خواسته‌اند تا ورزش روسیه را از بحران در آن گرفتار شده که بیش از پنج سال طول کشیده است نجات دهد.

در نامه سرگشاده خطاب به پوتین این ورزشکاران شکایت کردند که هیچ کاری برای حل بحران بی سابقه‌ای که ناشی از دوپینگ بوده است انجام نشده است.  

در این نامه آمده است:‌ دوومیدانی روسیه از سال ۲۰۱۵ دچار بحران شده است. در این دوره تعداد زیادی از مسئولان از جمله رئیس کمیته المپیک روسیه (ROC)  و رئیس فدراسیون دوومیدانی روسیه (RUSAF) تغییر کردند. ما دائماً اظهاراتی را شنیده ایم که همه چیز برای محافظت از ورزشکاران روسی انجام شده است ولی این طور نیست. 

همچنین بعد از پنج سال  ورزشکاران و مربیان ما  قادر به نمایش پتانسیل های خود نیستند و تنها می توانند در وضعیت خنثی یعنی حضور نداشتن زیر پرچم روسیه در رقابت های  بین المللی حضور داشته باشند.  ما می خواهیم توجه شما را به وضعیت فاجعه آمیز در دو و میدانی روسیه سوق دهیم. ما در آستانه فاجعه هستیم. ما به حمایت و درک شما امیدوار هستیم. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس