کد خبر 1087292
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
خامس: می‌خواهم بدانم چرا بازی نمی‌کنم

هافبک رئال مادرید نمی‌داند چرا زین الدین زیدان در بازی‌ها از او استفاده نمی‌کند.

به گزارش مشرق، خامس رودریگس در تابستان تنها یک گام با امضای قرارداد با اتلتیکومادرید فاصله داشت. دیگو پابلو سیمئونه خواهان هافبک کمبیایی بود. با این حال نه بازیکن و نه باشگاه مادریدی نتوانستند پاسخ مثبت رئال مادرید را بگیرند. پس از گلباران رئال مادرید توسط اتلتیکو در نیوجرسی انتقال خامس غیرممکن شد. بازیکن کلمبیایی در یک مصاحبه گفت: دوست داشتم برای اتلتیکو بازی کنم. پیش فصل را با رئال مادرید در حالی شروع کردم که دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد چون تصور می‌کردم جابجایی‌ام به دیگر باشگاه اسپانیایی ممکن شده است. می‌خواستم رئال مادرید را ترک کنم اما باشگاه این اجازه را نداد و می خواست به تیم دیگری جز اتلتیکو بپیوندم.

بیشتر بخوانید:

دفاع اسطوره رئال از خامس رودریگز

هافبک کلمبیایی درباره پیشنهاد ناپولی اظهار کرد: احساس کردم که خوب نیست. باشگاه می خواست من را به یک تیم آسیایی بفروشد اما من نمی خواستم به چین بروم. احساس می کنم می توانم در اروپا باز هم مفید واقع شوم.

رودریگس از شروع فصل در رئال مادرید یک نیمکت نشین بوده است و حضورش در بازی برابر رئال سوسیداد در ترکیب اصلی همه را شگفت زده کرد. او در پاسخ به دلیل بازی نکردنش گفت: سوال خوبی است. من هم می خواهم دلیلش را بدانم. نشان دادن توانایی ها در دقایق کوتاه غیر ممکن است.

در کلمبیا به خاطر این که زین الدین زیدان خامس را بازی نمی دهد به سرمربی فرانسوی توهین می کنند. هافبک رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: عادلانه نیست که یک به نفر به خاطر این که بازیکنی را بازی نمی دهد مورد توهین قرار بگیرد. من موافق توهین کردن نیستم. خواستار احترام بیشتری هستم.

خیلی ها درباره مکالمه فرضی خامس با کارلوس کی‌روش صحبت می کنند که هافبک کلمبیایی گفته است در صورت حضور در ترکیب اصلی در تیم ملی بازی می کند. بازیکن رئال مادرید درباره این موضوع گفت: با با کی‌روش همیشه صحبت می کنم اما هرگز چنین حرفی نزده‌ام. او از تفکر من آگاه است و می داند چقدر برای بازی کردن در تیم ملی اشتیاق دارم. همیشه می خواهم به تیم ملی کمک کنم تا در بالاترین سطح باشد. این همیشه تفکر من بوده است و تیم ملی بالاتر از همه قرار دارد. به خاطر مردم بازی می کنم و دوست دارم پیراهن زرد رنگ را بر تن کنم. به همین خاطر زمانی که دعوت می شوم همیشه دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس