کد خبر 1085790
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
ایسکو

بدون شک خبر مصدومیت ایسکو برای زین الدین زیدان یکی از بدترین خبرهای فصل بود.

به گزارش مشرق، روز بازی رئال مادرید و والنسیا بود که اعلام شد ایسکو به دلیل مصدومیت همسترینگ، سه هفته قادر به همراهی تیم نخواهد بود. هافبک اهل مالاگا شش بازی پیش روی رئال را از دست خواهد داد که برای زین الدین زیدان یک معضل محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

مسیر پیش روی دو غول بزرگ لالیگا +عکس

او در کنار کاسیمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ، فده والورده و خامس، یکی از شش هافبک تخصصی رئال محسوب می شود ولی وجه تمایز ایسکو در این است که می تواند در پست های مختلفی بازی کند. او در هر دو سیستم 3-3-4 و 2-4-4 توانسته بهترین کارایی را نشان دهد و به عنوان مهاجم کاذب شماره 9 نیز به میدان رفته است.

همین چند پسته بودن ایسکو برای وی یک مزیت محسوب می شود ولی زیدان در بازی های حساس پیش رو از نعمت داشتن او محروم خواهد بود. ایسکو در دو بازی رئال در از سر گیری لالیگا(ایبار و والنسیا) غیبت داشته و برابر سوسیداد، مایورکا، اسپانیول، ختافه، بیلبائو و آلاوس نیز غایب خواهد بود.

اگر همه چیز خوب پیش برود، ایسکو می تواند به سه بازی انتهای فصل برابر گرانادا، ویارئال و لگانس برسد و البته برای بازی برگشت مقابل سیتی در یک هشتم لیگ قهرمانان نیز آماده خواهد بود.

ایسکو در ششمین فصل حضورش در رئال در دو فصل به مرز 50 بازی برای رئال رسید و در سه فصل نیز حداقل 40 بازی را انجام داد. فصل گذشته که برای او و رئال وحشتناک سپری شد نیز توانست 37 بازی انجام دهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس