کد خبر 1087080
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
مواد مخدر

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سه ماهه سال ‌جاری، گفت: طی این مدت، کشفیات نیروی انتظامی بیش از ۴۲ درصد افزایش داشته و بیش از ۲۶۶ تن مواد مخدر از سوی پلیس کشف شده است.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در نشست تخصصی با مسؤولان و دست اندرکاران  مبارزه با موادمخدر گفت: بیش از سه هزار و ۸۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام شده‌اند که یکی از شهدای معروف در مقابله و مبارزه با مواد مخدر، سپهبد شهید قاسم سلیمانی است؛ این شهید بزرگوار در زمان حیاتش در شرق کشور در مبارزه با مواد افیونی جانفشانی کرد و سپس مسیر ضد تروریستی را در جهان ادامه داد تا به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسید.

ببینید:

فیلم/ امحاء ۴۰ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

وی ادامه داد: امروز بر همگان ثابت شده که جمهوری اسلامی ایران علمدار و پرچمدار مبارزه با مواد مخدر است و شاخص‌های بارز آن تقدیم ۳۸۰۰ شهید و اقدامات جدی در سازماندهی جلوگیری از  ورود مواد مخدر به کشور در مرزهاست.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بیان کرد: امروز بر همگان روشن است که جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با موادمخدر مصمم است؛ به‌گونه‌ای که در سازمان ملل صراحتا، نقش اول ایران در مبارزه با مواد مخدر اعلام شده است.

رضایی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با مواد مخدر و ایجاد آسایش برای مردم و بشریت رقیبی در دنیا ندارد.

وی اذعان داشت: آرمان جمهوری اسلامی بر این مبناست که جوانان ایران و سایر کشورها تفاوتی ندارند و ملت‌ها و مردمان سایر کشورها با ایران برابر هستند، لذا نیروی انتظامی به عنوان پرچمدار مبارزه در کشور در این راه از سازمان ملل، انتظار دارد که تمام توجهات کشورهای دیگر را در این مسیر بسیج کند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از ابزارهای تروریستی است که در جهان دیده شده است، گفت: انتظار ما از دولت‌های کشورهای غربی این است احساس مسؤولیت کنند و ملت‌های خود را به صحنه مبارزه آورند. پلیس ایران تا کی باید جانباز و شهید دهد؟ پس نقش نخبگان کشورهای غربی کجاست؟ این انتظارات کی قرار است محقق شود؟

رضایی افزود: ایران بیش از ۲ هزار کیلومتر از مرزها را مواظبت و محافظت می‌کند که نتیجه این عملکرد افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر سال ۹۸ نسبت به سال گذشته آن و همچنین کشف بیش از ۸۱۳ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس و افزایش ۶۶ درصدی کشف مواد مخدر در مرزهاست.

وی با اشاره به کشفیات موادمخدر در سه ماهه سال‌جاری، گفت: طی این مدت، کشفیات نیروی انتظامی بیش از ۴۲ درصد افزایش داشته است و بیش از ۲۶۶ تن مواد مخدر از سوی پلیس کشف و بیش از ۲۶۰ باند متلاشی شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ما قربانی مواد مخدر هستیم و باید جهان در این مبارزه به صحنه آید، تأکید کرد: دولت‌های جهان باید وظیفه خود را در امر مبارزه انجام دهند و از طریق سیستم دیپلماسی، رسانه‌ها و نمایندگان آن کشورها این امر مطالبه شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    3 1
    در سه ماهه سال ‌جاری، کشفیات نیروی انتظامی بیش از ۴۲ درصد افزایش داشته و بیش از ۲۶۶ تن مواد مخدر از سوی پلیس کشف شده است.// بیخود نیست امریکاه و کشورهای غربی باهاتون در می افتند . شما با مافیای مواد مخدر که مخارج انتخابات اونها را میدهند در افتادید. دنباله و ایادی و کاسه لیسانشان در ایران هم ضد شما وارد جنگ شده اند و دایم آنرا تَـــــــــکرار میکنند
  • علی اصغر IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    با سلام و خدا قوت به عزیزانی که در جهت سلامت جامعه بی وفقه در تلاشند و امنیت را به جامعه هدیه میکنند
  • گمنام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    درود و سپاس فراوان به سردار پرافتخار اسلام که برای بار دوم به سمت جانشینی فرماندهی ناجا منصوب گردیدند(در زمان اواخرفرماندهی قالیباف و در مقطعی از فرماندهی احمدی مقدم ایشان جانشین ناجا بوده که برای ادامه تحصیل آکادمیک در دانشکده های جهانی پلیس ناچار به خروج از کشور شده و پس از بازگشت سردار رادان جانشین شده بود و ایشان به فرماندهی مرزبانی کل کشور منصوب و تا قبل از سمت فعلی در همان منصب خدمت های بسیار چشمگیری از خود بجای گذاشته که نمونه اش استقلال مرزبانی و ارتقا دانش فنی و بروز رسانی تجهیزات نوین الکترونیکی وافزایش امکانات پلیس مرزبانی می‌توان یاد نمود، همچنین ایشان خود نیز دارای تحصیلات آکادمیک و تخصصی از دانشگاه های معتبر دنیا را نیز در کارنامه علمی و تخصصی خود دارا می‌باشند). خداوند یار و باورتان باد. بامید اینکه فرمانده بعدی ناجا خودت باشی بزرگوار.
  • ناشناس IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    خوب الحمدلله. ریشه مواد مخدر هم داره می خشکد.خسته نباشید سردار...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس