مجلس نمایه

230 نماینده مجلس با نگارش نامه‌ای به رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: بسیاری از اهداف جریان نفوذ با قالب کردن الگوهای توسعه‌ وارداتی و لیبرال سرمایه‌داری محقق می‌شود که باید مانع آن شد.

به گزارش مشرق، روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 3 تیر) نامه 230 نفر از نمایندگان مجلس را به محضر مقام معظم رهبری قرائت کرد. 

این نامه به شرح ذیل است:

نامه 230 نفر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در حال افزایش امضا است، به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای.

سلام علیکم

اهتمام و حساسیت حضرتعالی در زمینه الگوهای توسعه و پیشرفت بر کسی پوشیده نیست و همواره بر هویت اسلامی- ایرانی و عدالت انقلابی به عنوان ویژگی های لاینفک، پیشرفت مطلوب تاکید کرده اید. در طرف مقابل بسیاری اهداف جریان نفوذ نه از طریق جاسوسی های متعارف که با قالب کردن الگوهای توسعه وارداتی و لیبرال سرمایه داری محقق می شود.

مشهد الرضا به عنوان قطب فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران اسلامی یکی از کانون های چالش بین الگویی پیشرفته اسلام ایرانی و الگوهای توسعه ای منهای هویت و عدالت بوده است. اجرای دقیق و کامل دستورات صریح و مکتوب فروردین سال 86 حضرتعالی خطاب به استاندار وقت می توانست طی 13 سال گذشته از تضییع گسترده حقوق شرعی و قانونی جمعیت بزرگی از مجاوران حرم مطهر رضوی جلوگیری کند و مانع تاراج هویت معنوی بافت پیرامون حرم امام رضا (ع) و لطمه به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام شود.

شایان ذکر است که همین جریان خسارت ساز مصالح زیست محیطی پایتخت معنوی کشور را نیز علیرغم هشدارها و نهی صریح حضرتعالی مورد تهدید قرار داده است. متاسفانه در ماه های اخیر هم افزایی غافلانه یا متعمدانه برخی عناصر، مراکز و ایستادگی در برابر مصوبه قانونی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور نور امیدی را که برای اصلاح برخی کج رفتاری های دو دهه گذشته روشن شده است، تهدید می کند.

ایستادگی در برابر قانوندانان قانون شکن که به دنبال خم کردن قانون و افزایش اختیارات غیرقانونی خود و تداوم انفاذ الگوهای بی هویت توسعه و صیانت از منافع عده ای قلیل به ضرر عامه مردم و نفی هویت تمدنی مشهد الرضا هستند با تصریح مجدد منویات نورانی حضرتعالی تحکیم خواهد شد.

ما نمایندگان مجلس یازدهم که اصلاح روندهای غلط و تقویت مبانی گفتمانی انقلاب اسلامی در سیاست گذاری و نظارت بر امور کشور را فلسفه وجودی این مجلس می دانیم، از حضرتعالی می خواهیم فرزندان خود را در پیگیری منویات و دغدغه هایتان در این امر و بازنگری در طرح بافت پیرامون حرم رضوی به منظور تقویت هویت اسلامی ایرانی پایتخت معنوی کشور و احقاق حقوق مجاوران و زائران ثامن الحجج و پیگیری تخلفات و جرم انگاری قانون گریزی های صورت گرفته راهنمایی و حمایت بفرمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دیده بان IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    15 0
    سلام علیکم. نمی دونم چجوری بگم که سوء تفاهم نشه اما آقایان نماینده مجلس! به خدا دارید خامی می کنید. الان وقت این چیزها نیست. بر منکرش لعنت این دغدغه ی شما را اما الان وقتش نیست. الان برای مدتی تمام هم و غم تان را بگذارید به وضعیت اقتصادی کشور و صدای شکسته شدن استخوان اقشار کم درآمد. خواهش می کنم اینقدر نسبت به به اولویت های جامعه بی توجه نباشید. فرزند زمان خویش باشید. به خدا این نشناختن اهم و مهم ها و این بی تدبیری در اولویت بندی ها تیشه به ریشه ی خود زدن است. ما از مجلس امروز انتظارات دیگری داریم. خواهش می کنم کمی با عقلانیت رفتار کنید. شک نکنید نامه ی شما را فردا روزنامه های اصلاح طلب بولد می کنند تا به مردم بگن بفرمایید اینم نماینده های شما ...
    • سید IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      2 1
      اول باید کشور رو از لوث این دوتابعیتی های نفوذی پاک کنیم . فقط در اون صورت هست که میتونیم بصورت انقلابی ظرف مدت دوهفته کل مشکلات مسکن و خودرو و گرانی رو حل کنیم.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    15 4
    اینا خودشون انقلابیند ؟
  • محمد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    23 0
    به مجلس محترم: باید نتیجه تصمیم گیری شما در جامعه لمس شود!
  • مهدی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    12 1
    داستان مسکن و قیمت خرید و فروش رو درست کنید ، حتی به زور نیروی نظامی ، خیلی از مردم هم همکاری می کنن و بهتون اطلاعات میدن اگه در رسانه ملی کمک بخواین ، این جلوی هر نفوذی رو در مملکت می گیره! البته اگه به فمر مردم هستید و راست میگید ، چون جامعه جوری شده که دیگه نیاز به نفوذی نیست ، مردم هیچکدوم از مسئولین رو باور ندارند ، حتی برای آقای رئیسی هم میگن ، دارن فیلم بازی می کنن برای اهداف بزرگ ، یه عده رو قربونی می کنن ،چرا؟؟! چون اثر مثبتی از اقدامات قوه قضائیه در جامعه دیده نمیشه
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    1 1
    شرم به شما مثلا نمایندگان.....راجب معیشت مردم بیکاری فقر و فلاکت ملت بیچاره ایران حرف نمیزنید راجب کرونا معیشت مردم خوزستان مظلوم حرف نمیزنید ...نانه می نویسید به رهبر برای حل مشکلات ملت ..ننگ بر چابلوسان متملق
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    والله خجالت آوره نميتونند همديگه رو تحمل كنند ، هر روز يه برچسب و يه تهمت !
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    7 0
    آقا جون مادرتون، اینقدر برای مجلس حاشیه درست نکنید. الان درد مردم چیز دیگه هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس