کد خبر 1086916
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
استیلی: پیشنهاد سرمربیگری تیم جوانان را رد کردم

سرمربی سابق تیم فوتبال امید گفت: الان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و باید از او حمایت کنیم چون 4 بازی حساس داریم.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در حاشیه مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد از آقای صالحی امیری تشکر کنیم چون از زمانی که به کمیته المپیک آمده، کارهای بزرگی انجام داده و این موضوع هم ادامه دارد. امیدوارم قدر اینطور مدیران را بدانیم و این کارهایی که صالحی امیری انجام می دهد، برای بقیه هم الگو باشد. 


وی در واکنش به پیشنهاد سرمربیگری تیم جوانان عنوان کرد: بله، این پیشنهاد به من شد. دوستان به من لطف داشتند، اما من به خاطر مشغله ای که داشتم و البته عدم شناخت کافی من از تیم جوانان و زمان محدود پیشنهاد را نپذیرفتم. 

بیشتر بخوانید:

ماجرای ناپدید شدن استاداسدی در کرواسی!


پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: انشالله از این هفته لیگ شروع می شود. امیدوارم همه بازیکنان در سلامت کامل باشند چون این مهمترین موضوع است. واقعا یکی از دل خوشی های مردم فوتبال است. 


استیلی درباره انتقادهایی که به فدراسیون و وزارت ورزش پیرامون قرارداد ویلموتس می شود، گفت: این موضوع در اختیار فدراسیون و وزارت ورزش بوده. الان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و باید از او حمایت کنیم چون 4 بازی حساس داریم. 


وی در پاسخ به این سوال که از نظر او با اسکوچیچ ایران به جام جهانی می رسد، عنوان کرد: ما چاره ای نداشتیم. هم از نظر مالی منابع زیادی نداشتیم، هم اینکه باید در یک مدت زمان کوتاه باید سرمربی را انتخاب می کردیم. به نظرم اسکوچیچ بهترین گزینه بود تا بتواند تیم ما را در این 4 بازی کمک کند. البته گزینه های داخلی خوبی هم داشتیم. همیشه انتقاداتی وجود دارد، اما فدراسیون انتخابش را کرده و باید به آن احترام بگذاریم.


بازیکن اسبق پرسپولیس درباره احتمال قهرمانی این تیم گفت: امکان قهرمانی پرسپولیس زیاد است چون 10 امتیاز فاصله است. با این حال چیزی قابل پیش بینی نیست. باید 3، 4 بازی دیگر را ببرند تا قاطعانه بگوییم که قهرمان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    2 0
    یعنی تو کشور با این جمعیت و با این تعداد فوتبالیست و چهره های ملی با کارنامه عالی و قابل قبول آقای استیلی چه کارنامه موفق در سطح ملی حتی باشگاهی دارد که به ایشان مربیگری تیم جوانان پیشنهاد میشود؟!!! تیم امید و داستانهاش کافی نبود؟ تیم پرسپولیس چی؟ امثال وحید هاشمیان ، مهدوی کیا،فریدون زنندی و... کجای کارند؟چرا اسمی از مایلی کهن در فوتبال نیست؟ و... امثال استیلی و پیروانی همیشه، در همه حال و همه جا با هر کارنامه و عملکرد حتی اگر جرم و محکومیت هم داشته باشند! قربان مشرق هم بشم که دربست در اختیار این چند نفر و یکی دو نفر دیگه هست هی رپرتاژ آگهی براشون چاپ میکنه!!!
    • حامد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      2 0
      حرف حق دمت گرم
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    1 0
    واقعا برای اون کسی که به شماپیشنهاد دادباید تاسف خورد یا به عقل کل ایشان شک کرد شما به غیر گلی که به آمریکا زدید چه کار مثبتی داشتید هرجا رفتی بعد 4روز مهر اخراج خوردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس