ارتش آمریکا

مقامات آمریکا از انتقال اسناد طبقه بندی شده نظامیان این کشور مستقر در خارج از ایالات متحده به یک گروه طرفدار برتری سفید پوستان مستقر در اروپا خبر دادند.

به گزارش مشرق، مقامات ارتش آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران از اتهام علیه یکی از نظامیان این کشور در زمینه انتقال اطلاعات محرمانه قوای آمریکا در خارج از کشور به یک گروه نئو نازی مستقر در اروپا خبر دادند.

 به نوشته وبگاه شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» یک  نظامی آمریکایی به انتقال اسرار محرمانه نیروهای آمریکا در خارج از  کشور به یک گروه نئو نازی در اروپا متهم شده است.

این گروه تحت نام «Order of the Nine Angles» در انگلیس و کشورهای دیگر جهان هوادارانی دارد. فعالیت این گروه که اعضایش عقاید و تفکرات شیطانی دارند بنابر دستور مقامات قضایی انگلیس ممنوع اعلام شده است.

چندی قبل نیز یک گروه هکری مدعی شد به اسنادی درباره «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دست یافته‌ که در صورت انتشار دیگر کسی تمایل ندارد وی رئیس‌جمهور آمریکا باشد و خواستار مبلغ ۴۲ میلیون دلار برای عدم انتشار این اطلاعات محرمانه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    1 0
    رهبر گروه نه فرشته یک زمانی مسلمون شده بود.این گروه و رهبرش خیلی خیلی عجیب غریب اند.دیوید میات،یک جورایی آلیستر کراولی قرن بیست و یکمه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس