کد خبر 1086453
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
بازگشت کاوه رضایی به تمرینات کلوب بروژ

مهاجم ایرانی تیم فوتبال کلوب بروژ پس از گذشت تقریبا یک فصل به تمرینات این تیم بازگشت.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی که فصل گذشته به طور قرضی برای تیم فوتبال شارلوا بازی کرد و در این تیم خوش درخشید، امروز به تمرینات کلوب بروژ برمی گردد.

بر اساس گزارش سایت فوتبال نیوز بلژیک بازیکنان کلوپ بروژ پس از این که طی چند روز گذشته تمام آزمایش‌های پزشکی و آمادگی جسمانی خود را پشت سر گذاشتند، امروز (دوشنبه) اولین تمرین خود را انجام خواهند داد، نکته اصلی این تمرین حضور کاوه رضایی است که پس از پایان انتقال قرضی خود به شارلوا، برگشته و فرصت دیگری برای حضور در برنامه آماده سازی تیم به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

مخالفت با ادامه بازی قرضی کاوه رضایی +عکس

این بازیکن ایرانی در شارلوا یک فصل عالی داشت و ۱۲ گل به ثمر رساند. با این گل‌ها، او پس از امبوکانی، دیوید و واناکن، در رده چهارم فهرست برترین گلزنان "ژوپیلرلیگ" (لیگ برتر فوتبال بلژیک) قرار گرفت. با این وجود، هنوز مشخص نیست که آیا فیلیپه کلمنت، سرمربی کلوب، برای فصل آینده روی او حساب می‌کند یا خیر.؟

این گزارش می‌افزاید، شارلوا می‌تواند راه حلی ارائه دهد، زیرا به گزارش روزنامه «هت لاتسته نیوز» این باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا رضایی را دوباره در فصل بعد به صورت قرضی به خدمت بگیرد. هنوز مشخص نیست که آیا باشگاه می‌خواهد با این امر موافقت کند یا اینکه می‌خواهد به طور قطعی این مهاجم را بفروشد. رضایی تا سال ۲۰۲۲ با کلوب بروژ قرارداد دارد.

علاوه بر این، بر اساس نظر سنجی سایت "فوتبال نیوز" ۵۶ درصد از هواداران کلوب بروژ با انتقال قرضی کاوه رضایی به تیمی دیگر مخالف هستند.

گفتنی است،لژیونر تیم ملی کشورمان اخیرا  مورد توجه تیم‌های آنتورپ  و نانت فرانسه قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس