کد خبر 1086369
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

این روزها به دلیل اتفاقات بسیار مختلف، بسیاری از تغییرات یک شبه اتفاق می افتد. حال با شیوع ویروس کرونا (Covid19) مشکلاتی برای کسب و کارهای مختلف به وجود آمده است که بسیاری از مدیران یا مجبور به تعطیل کردن کسب و کار خود کرده اند، و یا بسیاری دیگر به صورت دورکاری مشغول به ادامه فعالیت هستند. در واقع باید بگوییم کووید 19 جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

با وجود چنین شرایطی این موضوع برای دیگر کسب و کارها یک فرصت خیلی خوب می باشد که می توانند تنها با انجام چند کار کوچک و ساده از رقبای کنار کشیده خود سبقت گرفته و در بهترین جایگاه خود را به نمایش بگذارند.

مشاوران شما در پیام آوران پارسیان با ارائه این گزارش در نظر دارند تا مواردی که باعث رشد بهتر و سبقت گرفتن شما در دوران ویروس کرونا از دیگر رقبایتان می شود را برایتان به اشتراک بگذارند.

رپورتاژ آگهی را کنار نگذارید

رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین روش های برندسازی و بازاریابی می باشد و قطعا تاثیرات مثبتی بر سئو سایت شما خواهد داشت. رپورتاژ آگهی در واقع نوعی محتوا است برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر خدمات و محصولاتی که در کسب و کار خود می خواهید ارائه دهید. هدف اصلی از انجام رپورتاژ آگهی تبلیغات می باشد اما باید بدانید باید به گونه ای انجام شود که خواننده متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود.

قطعا این موضوع برای شما پیش آمده است که در اخبار تلویزیونی، گزارش های رادیویی و یا در مجلات و روزنامه ها و امروزه بیشتر در فضای اینترنت به خبرها یا گزارش هایی برخورد می کنیم که توضیحاتی در مورد جدیدترین محصول یا خدمات شرکت های مطرح را در قالب خبر یا گزارش هایی به ما می دهند. این امر در واقع نوعی تبلیغات مدرن است که با نیت و همینطور برنامه ریزی قبلی صورت می گیرد.

همانطور که بالا به آن اشاره کردیم رپورتاژ آگهی یک روش تبلیغاتی اینترنتی مدرن می باشد که در سایت ها و رسانه های خبری معتبر از موثرترین روش برای سئو و بهینه سازی وب سایت محسوب می شود. در واقع رپورتاژ آگهی یکی از بهترین تبلیغاتی اینترنتی و برندینگ یا همان برند سازی بوده و چون یک نوع تبلیغات مستقیم می باشد بسیاری از مشتریان و کاربران به آن اعتماد کرده و تا پایان خبر با اشتیاق کامل آن را دنبال می کنند.

تهیه رپرتاژ آگهی و تاثیر دو چندان آن بر ترافیک وب سایت

و اما رپورتاژ آگهی در بهینه سازی وب سایت چه تاثیری دارد؟

تنها کافیست تا در متن رپورتاژ آگهی خود از سه کلمه کلیدی و همینطور از لینک های فالو استفاده کنید تا تاثیرات دو چندان آن را بر سئو (SEO) وب سایت خود ملاحظه کنید. بنا به جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطالب مرتبط در وبسایت های پر بازدید و معتبر بیشترین اثر را در بالا بردن رتبه گوگل دارد. به نوعی می توان گفت که رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که محدودیت زمانی ندارد و برای همیشه در سایت ها باقی می ماند لذا بیش ترین تاثیر را بر سئو می گذارد.

روش های مختلف تبلیغات را فراموش نکنید

در ابتدا بهتر است بگوییم سایت خود را می توانید به شرکت طراحی سایت سپرده تا بهترین و مناسب ترین طراحی سایت حرفه ای را که متناسب با اصول موتورهای جستجوگر گوگل باشد برای شما طراحی کنند. بعد از طراحی وب سایت و تولید محتوا برای آن و انجام سئو داخلی آن، نباید تبلیغات برای سایت خود را فراموش کنید. در روزهایی که رقبای شما فعالیت خود را کم کردند بعد از رپورتاژ آگهی بهترین روش، تبلیغات مختلف برای وب سایت است. برای افزایش ترافیک وب سایت و همینطور بالا بردن رتبه روش های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که در صورت انجام هر یک از آنها و رعایت اصول می توانید به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنید. هر یک از روش های تبلیغات شامل موارد زیر می باشد:

· ارسال ایمیل تبلیغاتی

· تبلیغات در سایت های پر بازدید

· ایجاد لینک از سایت های دیگر

· ارسال پیام های تبلیغاتی

· فعال بودن وب سایت

اما نوع دیگری از تبلیغات وجود دارد که به تبلیغات گوگل شناخته شده است و بسیار پرکاربردتر از تبلیغات نام برده شده بالا می باشد. به طور کلی تبلیغات گوگل به دو صورت انجام می شود که در ادامه با هر یک از آنها آشنا خواهید شد:

سیستم گوگل ادوردز:

در این سیستم وب سایت ها با پرداخت هزینه های مشخص می توانند برای مدت زمان معینی با تبلیغات در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. این سیستم تنها سایت را در صفحه اول قرار می دهد و هیچ تضمینی برای ترغیب کاربران به سایت نیست. اما اگر وب سایت عنوان جذاب داشته باشد، می تواند کاربران را برای ورود به سایت مجاب کند. سیستم تبلیغات در گوگل (Google Adwords) برای مدت کوتاهی تبلیغات خود را انجام می دهد و پس از اتمام قرارداد تبلیغات به پایان می رسد.

تاثیر تبلیغات در افزایش ترافیک وب سایت

سئوی سایت:

سئوی سایت یک راه مشخص و ثابت برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت است. گوگل برای رتبه بندی سایت ها به میزان رعایت آنها از اصول سئو وب سایت توجه دارد. هر سایتی که سئوی بهتری داشته باشد، بیشتر مورد توجه گوگل قرار می گیرد. بنابراین طبیعی است که گوگل نیز برای این سایت ها تبلیغات بیشتری می کند.

اگر توجه کرده باشید در گوگل قسمت های مختلفی از جمله اخبار، تصاویر، ویدئو، Knowledge Graph، نقشه گوگل، ویکی پدیا، نرخ ارز، خطوط هوایی، رخدادهای ورزشی و .... ایجاد شده است که قرار گرفتن مطالب در هر یک از این قسمت ها با توجه به معیارهای متفاوتی انجام می شود. برای مثال ممکن است یک وب سایت در قسمت اخبار در صفحه اول قرار بگیرد. در حالی که ممکن است عکس های مربوط به صفحات این سایت در بخش تصاویر، در پایین ترین قسمت نتایج جستجوی گوگل باشد. بنابراین نمی توان معیار رتبه بندی سایت ها را در هر یک از قسمت های گوگل، یکسان دانست.

شبکه های اجتماعی، یکی دیگر از راه های پرطرفدار برای تبلیغات

یکی دیگر از راه های تبلیغات برای وب سایت و همینطور کسب و کارهایتان، تبلیغات در شبکه های اجتماعی (Social Media) میباشد. بدین منظور بهترین شبکه های اجتماعی که در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است و می توانید محتواهای خود را در آنها انتشار دهید اینستاگرام (Instagram)، توییتر (Twitter)، فیسبوک (Facebook)، لینکدین (Linkedin) و شبکه اجتماعی جدید و پر طرفدار پینترست (Pinterest) می باشد.

این روزها شبکه های اجتماعی نام برده بیشتر مورد توجه افراد می باشد و بیشترین زمان خود را در آن سپری می کنند. پس با انتشار محتوایی یونیک و جذاب می توانید بهترین رتبه را از موتورهای جستجوگر گوگل برای وب سایت خود دریافت کنید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرطرفدار

بررسی و اصلاح صفحات وب سایت و محتواهای موجود در سایت خود را جدی بگیرید

بعد از معرفی رپورتاژ آگهی و روش های مختلف تبلیغات برای وب سایت، راه دیگری که برای سبقت گرفتن از رقبای عقب کشیده وجود دارد، اصلاح و بهینه سازی صفحات وب سایت و رسیدگی به محتواهای قدیمی می باشد. این زمان یک فرصت بسیار مناسب برای شما بوده که به وب سایت خود مراجعه کنید و به بررسی تک تک صفحات آن بپردازید و در صورت وجود ایراد شروع به اصلاح آن کنید.

در بیانی واضح تر ممکن است برخی از صفحات شما دارای کلمات کلیدی مناسب نباشند و یا گذاشتن تگ هدینگ (H1,H2,H3,….) را برای هر یک از صفحات خود فراموش کرده باشید. مهمترین عواملی که باعث بهبود وب سایت شما می شوند رعایت هر یک از موارد زیر می باشد:

· صفحات وب سایت شما باید دارای محتوای مناسب باشد

· در هر صفحه باید از تصویر مناسب و مربوط به موضوع استفاده نمایید.

· هر صفحه باید از عنوان (Title) و توضیحات صفحه (Description) مناسب برخوردار باشد.

· بولد کردن کلمات کلیدی خود را هرگز فراموش نکنید. این کار جدا از اینکه عملکرد مثبتی را برای موتورهای جستجو دارد، موجب می شود تا توجه کاربران را بیشتر به سمت وب سایت خود جلب کنید.

· برای صفحات وب سایت خود پرسش و پاسخ تهیه کنید. این امر باعث می شود تا اگر کاربری سوال مورد نظر خود را در سوالات متدوال دید بیشتر به سمت سایت شما جذب شود.

· همانطور که در بالا هم بیان کردیم رعایت کردن تگ های هدینگ را در صفحات خود فراموش نکنید.

علاوه بر موارد نام برده شده زمان مناسبی برای شماست تا به بررسی صفحاتی که دارای ارورهای مختلف هستند (Error 300,400,500) بپردازید و به هر یک از آنها رسیدگی کنید و مشکلات موجود را برطرف سازید. بعد از بررسی هر یک از موارد نام برده شده حال نوبت این است تا به قسمت مقالات یا وبلاگ صفحه وب سایت خود مراجعه کنید. در خصوص صفحات وبلاگ هم می توانیم بگوییم که باید  تمام موارد نام برده شده بالا را در محتواهای بارگذاری شده در صفحه مقالات یا وبلاگ خود رعایت کنید. زیرا محتواها تاثیرات بسیاری مهمی در افزایش ترافیک وب سایت شما می گذارند.

احیا کردن مطالب قدیمی از تهیه محتوای جدید، ساده تر است

هر یک از موارد بالا گزینه هایی هستند که مانع افزایش ترافیک وب سایتتان می شوند. اما کافیست تنها با کمی وقت گذاشتن و رعایت هر یک از موارد ذکر شده وب سایت خود را مجدد احیا کنید تا در روزهایی که بسیاری از رقبا فعالیت خود را کم می کنند یا به هر دلیلی از فضای رقابت کنار می روند سبقت بگیرید و به بهترین نتایج جستجوی گوگل دست پیدا کنید.

سخن پایانی

علاوه بر مطالعه این گزارش شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت پیام آوران پارسیان به نشانی www.papgroup.ir از تمامی راهکارهایی که برای تبلیغات، رپورتاژ آگهی و بهینه سازی هر چه بهتر وب سایتتان لازم است، مطلع شوید. همچنین می توانید با شماره گیری تلفن 49296 با مشاوران خود ارتباط برقرار کرده تا بهترین و مهمترین اطلاعات روز دنیای سئو را در اختیارتان قرار دهند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس