کد خبر 1086352
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
چیلاورت: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

سنگربان سابق تیم ملی فوتبال پاراگوئه از بین مسی و مارادونا دست به انتخاب زد و مسی را بهترین بازیکن تاریخ می داند.

به گزارش مشرق، خوزه لوئیس چیلاورت اسطوره دروازه‌بانی پاراگوئه است که باتوجه به گل‌های زیادی که به ثمر رساند از شهرت زیادی برخوردار است. او درباره بهترین بازیکن تاریخ گفت: به نظرم مسی بدون شک بهترین بازیکنی است که روی سیاره ما قدم گذاشته است. مارادونا حتی یک درصد جوایزی را که مسی به دست آورده به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید:

این حرکت خشم مسی را برافروخت +عکس

چیلاورت ادامه داد: آرژانتینی‌ها باید از مسی تشکر کنند که به جای انتخاب تیم ملی اسپانیا، آرژانتین را برگزید. من وقتی مسی را می بینم بسیار خوشحال می‌شوم. او یک بازیکن خاص است.

چیلاورت و مارادونا مدت‌هاست که رابطه خوبی با هم ندارند و قطعا همین باعث شده تا او مسی را بهترین بازیکن تاریخ بداند.

این سنگربان اسطوره‌ای درباره اختلاف با مارادونا گفت: من پیش از این زمانی که فوتبال بازی می‌کردم به مارادونا گفتم که قوانین برای مبارزه با دوپینگ وجود دارد و به راحتی بازیکنانی که از مواد نیروزا استفاده می‌کنند تشخیص داده می‌شوند اما این هشدار من مارادونا را بسیار خشمگین کرد. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    2 1
    مسی هیچوقت مارادونا نمی شود. فوتبال از نظر فنی بازیکنی در حد مارادونا نخواهد داشت . مارادونا یک تنه سرنوشت تیم را تغییر می داد.
  • مجید IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    من به شخصه مارادونا را یک فوق ستاره میدانم و بی شک در هیچ زمان تاریخ مارادونا دیگری به وجود نخواهد امد اما خیلی بعد از مارادونا مسی را هم دومین بازیکن تاریخ ادوار جهان مبدانم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس