محمدحسین فرهنگی نمایه

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ازاعمال محدودیت‌ها برای تردد در مجلس برای مراجعان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: با توجه به ابتلای تعدادی از کارکنان و نمایندگان مجلس به ویروس کرونا بنا شد تا محدودیت‌های بیشتری به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در ساختمان مجلس اعمال شود.

وی افزود:‌بر این اساس مقرر شد تا محدودیت‌هایی در ترددهای مراجعان به مجلس اعمال و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به طور دقیق‌تر در این باره رعایت شود تا بتوان از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ در این جلسه همچنین موضوع جانمایی نمایندگان باقیمانده برای عضویت در کمیسیون‌ها مورد بحث قرار گرفت و بنا شد تا روز جمعه هفته جاری تمام نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس جانمایی شوند و این مشکل به طور کامل حل شود.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی نیز  با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه گفت: در جلسه امروز بر این نکته تأکید شد تا نمایندگان برای دفتر خود از فرمانداری‌ها و بخشداری‌های ساختمانی را به عنوان دفتر کاری خود قبول نکنند تا زمینه برای وامدار شدن آنها به بخش‌های اجرایی فراهم نشود.

وی افزود: بنا شد تا کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود و نحوه اجرایی شدن  این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    اینا که از کرونا می‌ترسند چطور میخوان جلوی آمریکا بایستند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس