کد خبر 1086158
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
سادیو مانه

لیورپول نگران از دست دادن ستاره سنگالی خود سادیو مانه است که تا کنون از تمدید قراردادش با این باشگاه خودداری کرده است.

به گزارش مشرق، سادیو مانه تا کنون از پاسخ دادن به پیشنهاد باشگاه لیورپول برای تمدید قراردادش خودداری کرده و این باعث نگرانی لیورپولی‌ها شده. باشگاه از این می‌ترسد که امسال تابستان مانه را از دست بدهد. لیورپول 9 ماه پیش به مانه پیشنهاد کرده بود که قرارداد جدیدی به ارزش 150 میلیون پوند با این ستاره سنگالی امضا کند.

بیشتر بخوانید:

منچستر به رکورد قدیمی لیورپول رسید

روزنامه انگلیسی سان می‌گوید یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به شکل ویژه نگران از دست دادن مانه است. کلوپ به مدیریت باشگاه گفته که حتی با اینکه قرارداد مانه در حال حاضر تا سال 2023 معتبر است ولی او پاسخ روشنی می‌خواهد مبنی بر اینکه آیا او واقعا در آینده طولانی‌مدت در اختیارش خواهد بود یا نه.

نگرانی کلوپ و لیورپول به این دلیل جدی است که از دو باشگاه ثروتمند و بزرگ رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان مشتریان اصلی سادیو مانه نام برده می‌شود.

یکی از احتمال‌ها که سان مدعی است درون باشگاه لیورپول درباره آن بحث و تبادل نظر شده این است که مانه در یک قرارداد معاوضه بازیکن با باشگاه پاری سن ژرمن به آن تیم منتقل شود و لیورپول علاوه بر او با پرداخت مبلغی، کیلیان امباپه پدیده فرانسوی را به خدمت بگیرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس