کد خبر 1086040
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
ابراز نارضایتی هالند از تداوم قهرمانی‌های بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا

مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به ناکامی دوباره این تیم برای تصاحب مقام قهرمانی بوندس‌لیگا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، با اینکه کمتر از 6 ماه از زمان پیوستن ارلینگ هالند به تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می‌گذرد، به نظر می‌رسد که او امید داشته که در نخستین فصل حضورش در وستفالن اولین قهرمانی‌اش را در بوندس‌لیگا کسب کند، اتفاقی که با باخت اخیر تیمش در هفته سی‌ویکم رقابت‌ها غیرممکن شد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از هجومی‌ترین دورتموند تاریخ

هالند و هم‌تیمی‌هایش روز گذشته (شنبه) با شکست دادن لایپزیگ از بابت کسب عنوان نایب قهرمانی بوندس‌لیگا مطمئن شدند اما گویا این چیزی نبوده که ستاره سابق سالزبورگ اتریش انتظارش را داشت.

هالند که در 17 بازی‌اش برای دورتموند 16 گل به ثمر رسانده است در گفت‌وگو با شبکه BT Sport راجع به برد اخیر بایرن مونیخ مقابل وردربرمن که هشتمین قهرمانی متوالی این تیم در بوندس‌لیگا را مسجل کرد، گفت: اول از همه باید بگویم که خیلی بد شد که بایرن مونیخ دوباره برد و قهرمان شد. با این حال فعلاً وضعیت همین است و ما باید تمام تلاش خود را برای اینکه بهترین دستاورد ممکن را داشته باشیم انجام می‌دهیم. ما نایب قهرمانی‌مان را قطعی کردیم اما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که تا جای ممکن به بایرن مونیخ نزدیک شویم.

بازی شنبه دورتموند یک نکته مهم دیگر هم داشت و آن ثبت اولین بازی جووانی رینا، پسر 17 ساله کلودیو رینا، بازیکن سابق تیم ملی آمریکا بود که تا سال 2019 برای تیم نیویورک اف‌سی بازی می‌کرد و در آن سال به دورتموند پیوست. او از آن زمان تا کنون به یکی از مهره‌های تأثیرگذار دورتموند تبدیل شده است. او که در پست هافبک بازی می‌کند، جوانترین بازیکن آمریکایی است که در بوندس‌لیگا بازی کرده و رکورد قبلی که در اختیار کریستین پولیسیچ بود را شکست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس