کد خبر 1085969
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
سیمئونه: تماشاگری نبود اما روح هواداران در جایگاه‌ها بود

سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است با وجود خالی بودن جایگاه‌ها روح هواداران در ورزشگاه حضور داشت.

به گزارش مشرق، اتلتیکومادرید بامداد یکشنبه با یک گل وایادولید را شکست داد و به رتبه سوم جدول صعود کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: بازگشت به ورزشگاهمان همیشه فوق العاده است. هوادارانمان در ورزشگاه حضور نداشتند اما روحشان در این جا بود. در نیمه نخست بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم اما در ۴۵ دقیقه دوم شرایط برایمان سخت شد چون تیم حریف از لحاظ دفاعی خیلی خوب کار کرد. در نهایت به گل دست یافتیم تا این بازی دشوار را با پیروزی به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید:

صعود سخت اتلتیکو به رده سوم

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: با این شرایط بازی کردن برای هیچ‌کس آسان نیست. هر تیمی که بتواند دقایق را به بهترین شکل تقسیم کند و از لحاظ روحی قدرت بیشتری داشته باشد تا بتواند هر سه روز یک بار بازی کند به اهدافش خواهد رسید.

سرمربی آرژانتینی درباره سبک بازی وایادولید گفت: امروز ما مانند وایادولید بازی نکردیم (دفاعی). ما در خیلی از دیدارها به این شکل بازی می‌کنیم. در نیمه نخست سه موقعیت مهم داشتیم. بازی مهمی را با برد پشت سر گذاشتیم. با این حال آرامش خاطر نداریم. هر سه روز بازی کردن آرامش ندارد.

سیمئونه در مورد سکوت واندا متروپولیتانو اظهار کرد: عملکرد من در این شرایط عوض نمی‌شود. من به خاطر حضور مردم واکنش نشان نمی‌دهم. رفتارم به همین شکل است.

سرمربی اتلتیکو در پایان به امتیازهای کسب شده در سه بازی گذشته تیمش پس از بازگشت لالیگا اشاره کرد و گفت: همیشه کسب امتیاز مهم است، به خصوص وقتی که پیروز می شوید بهتر است. باید بهتر شویم. سه ماه رقابت نکردیم و آماده سازی غیرمعمولی داشتیم. اکنون هر سه روز یک بار باید بازی کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس