کد خبر 1085923
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
آتش سوزی نمایه

او دختران دلسوز را به بهانه کمک به زن باردار به داخل شمشادهای نزدیک ایستگاه های مترو می کشاند و ...

به گزارش مشرق، با تلاش مشترک و شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، نیروهای حراست مترو   و ماموران فرماندهی انتظامی مشهد  عامل آزار و اذیت وحشیانه دختران جوان در نزدیکی ایستگاه های متروی مشهد دستگیر شد.

دی سال گذشته ، دختر ۱۴ ساله ای وحشت زده با پلیس تماس گرفت و پرده از ماجرایی تکان دهنده برداشت.

او به نیروهای انتظامی گفت: «اوایل شب بود و من قصد خروج از ایستگاه مترو در محدوده بولوار دانش آموز مشهد را داشتم که در همین هنگام مرد جوانی مقابلم قرار گرفت و مدعی شد همسر باردارش به دلیل بیماری وسط بولوار افتاده است و توان حرکت ندارد!  او در حالی که برگه های آزمایشگاهی و تعدادی فتوکپی در دست داشت از من خواست به همسر باردارش کمک کنم تا او را به مرکز درمانی برساند.

من هم که تحت تاثیر عواطف انسانی قرار گرفته بودم خیلی دلم به حال آن زن سوخت و بی درنگ با مرد جوان همراه شدم. وقتی از ایستگاه بیرون آمدیم و قصد عبور از درون شمشادها را داشتیم ناگهان آن مرد بی رحم تیغه چاقو را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ سرم را به داخل شمشادها خم کرد آن قدر ترسیده بودم که از وحشت همه پیکرم می لرزید. آن مرد با چشمانی از حدقه بیرون زده، شال و روسری ام را برداشت و با آن ها دست‌ها و پاهایم را بست و مرا وسط شمشادها انداخت و ...

دختر نوجوان که دیگر از شدت شرم نمی توانست بیشتر از آن درباره این ماجرای تکان دهنده سخن بگوید، ادامه داد: وقتی آن جوان که بوی تعفن از بدنش متصاعد می شد مرا با دست و پای بسته رها کرد و از آن جا گریخت با زحمت ابتدا پاهایم را باز کردم و سپس با دندان گره شال دستانم را گشودم و ماجرا را ابتدا برای خانواده ام بازگو کردم و سپس با پلیس تماس گرفتم.

  به دنبال گزارش این ماجرای تاسف بار به نیروهای انتظامی، بلافاصله سردار محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای پیگیری این ماجرا صادر کرد و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی خواست تا رصدهای اطلاعاتی را برای دستگیری این مرد هوسران آغاز کنند.

به دنبال این ماجرا، تحقیقات گسترده ای از سوی کارآگاهان دایره جرایم مهمه آغاز شد اما دختر نوجوان نتوانست چهره «ابلیس بدبو» را ترسیم کند چرا که او در آن هنگام از شدت ترس و وحشت فقط به نجات خود از چنگ این جوان هوسباز می اندیشید.

بنابراین گزارش، درحالی که رصدهای اطلاعاتی از سوی کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی آغاز شده بود، دختر ۱۹ ساله دیگری طعمه «ابلیس بدبو» شد این دختر که در ایستگاه متروی هفت تیر مشهد به چنگ مرد هوسران افتاده بود ماجرای مشابهی را برای پلیس بازگو کرد. این دختر جوان نیز اگرچه نتوانست مشخصات ظاهری از شکارچی دختران جوان ارائه دهد اما گفت: آن جوان ابلیس صفت بسیار «بدبو» بود! به همین دلیل کارآگاهان گزارشی را به دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال کردند که زیر نظر قاضی حسنعلی صبوری نسب مورد رسیدگی قرار گرفت. مستشار شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی که به اهمیت ماجرا پی برده بود، با صدور دستورات ویژه ای ، برخی اختیارات خاصی را برای دستگیری «ابلیس بدبو» به کارآگاهان واگذار کرد و بدین ترتیب، عملیات های پلیسی وارد مرحله جدیدی شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته و دقایقی بعد از دستگیری این متهم در گفت وگویی اختصاصی گفت به دلیل شیوع کرونا از ابتدای اسفند و تعطیلی مترو، ردزنی های کارآگاهان با دشواری های خاصی پیگیری می شد تا این که بیست و هفتم اردیبهشت، حادثه مشابه دیگری در یکی از ایستگاه های متروی بولوار وکیل آباد مشهد، خواب را از چشمان کارآگاهان گرفت.

با سریالی شدن آزار و اذیت های این متهم تحت تعقیب، گروه ویژه ای از کارآگاهان با استفاده از دوربین های مدار بسته موفق شدند تصویری از این فرد معروف به«ابلیس بدبو» به دست آورند و بدین ترتیب نیروهای حراست مترو نیز به یاری کارآگاهان آمدند و همکاری صمیمانه ای را آغاز کردند. سردار محمد کاظم تقوی افزود: تلاش های شبانه روزی نگهبانان و نیروهای حراست در کنار کارآگاهان ادامه یافت تا این که شب جمعه گذشته، زمانی که این جوان تحت تعقیب وارد ایستگاه متروی بولوار سیدرضی مشهد شد به محاصره نیروهای حراست درآمد و بلافاصله کارآگاهان اداره جنایی نیز خود را به محل رساندند و حلقه های قانون را بر دستان وی گره زدند. سردار تقوی با قدردانی از دستورات ویژه قاضی صبوری نسب و همکاری بی شائبه نیروهای حراست مترو تصریح کرد: این متهم در همان دقایق اولیه دستگیری به آزار و اذیت هفت دختر نوجوان و جوان اعتراف کرد درحالی که برخی از قربانیان شکایتی را به پلیس ارائه نداده اند.وی گفت: این متهم که جا و مکانی ندارد ادعا کرد مدتی قبل با همسرش دچار اختلاف شده است. «سکاندار امنیت خراسان رضوی» از دخترانی که برای حفظ آبرو شکایت نکرده اند یا حتی وقوع این حادثه را برای خانواده خود بازگو نکرده اند، خواست برای اعلام شکایت به اداره جنایی پلیس آگاهی واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند و یقین بدانند که هویت آنان در پرونده محرمانه باقی می ماند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    84 2
    اعدام
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      7 0
      عکس اون پلیسه را نفهمیدیم چرا گذاشتن، بوی بد هم بالاخره معلوم نشد از کجا بوده
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    40 67
    سکاندار امنیت خراسان رضوی؟؟!! خخخ
    • علی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      53 8
      زهر مار ببند نیشت رو
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    65 1
    فقط اعدام با شعله های اتش
  • IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    120 1
    حرامزاده نجس!
  • ناشناس IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    64 0
    باید اعدام بشه این بی ناموس بیشرف
  • مصطفی IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    53 27
    مترو دوربین نداره ؟؟؟ چطور گذاشتین به چند نفر تجاوز کنه ؟؟؟ اگر مسئله بمب گذاری ویا امنیتی بود چند ساعته پیداش میکردین؟؟؟ دخترها از ترس چهره پلیدشو ندیدن ،دوربین ها چی؟؟؟؟ واقعأ خجالت آوره ،،،تازه از پلیس هم تشکر میکنید زحمت. کشیدن ....
    • ناصر IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      6 3
      استاد - ایشان دختران را به مناطق بدون دوربین هدایت میکرده در خروجی و بیرون مترو دوربین وجود نداره گلم
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      7 1
      اول متن رو خوب بخون بعد چرت و پرت بگو
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    26 2
    مشخص نشد چرا انقدر بدبو بوده؟
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      4 4
      خبر هایی مبنی بر اصلاحطلب و غربگرا بودنش منتشر شده
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    32 0
    بی شرف
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    37 1
    حیوانی کثیف وابلیسی جهنمی درردای انسان،فقط اعدام ممممممم
  • بهزاد AM ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    33 0
    با شکنجه و آروم آروم بکشید این گوساله رو!
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      15 0
      صد رحمت به گوساله و گاو . این از حیوان هم پلیدتر و نجس تر است . اعدامش کنید ، مردم خیلی ناراحت هستند و افکار عمومی به شدت عصبانی است .
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      1 6
      احسنت به پلیس امریکا دست مریزاد!! قابل توجه پلیس ایران
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    21 1
    تو خیابان حلق آویزش کنید.
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    30 15
    چه پلیس توانمندی داریم ما ؟مگر اولی نگفت که از داخل مترو او را گول زده خوب دوربین را نگاه می کردند دیگه سه دختر بعدی بدبخت نمی شد .چنان اب وتاب دادید انگار رئیس باند مافیا را دستگیر کرده اند
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    11 20
    واقعا که کتاب سبک زندگی اسلامی آیت اله علم الهدی که دیروز در موردش مطلب نوشتید برای جامعه مشهد لازم المطالعه می باشد. به امید هدایت گمراهان
  • مهدی IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    24 1
    حرومزاده. حالم بد شد
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    20 0
    کثیف تر از خوک
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    13 0
    امیدوارم در رابطه با شکایت کردن در این موارد فرهنگ سازی بشه. به خدا این دیگه حفظ آبرو و ناموس نیست بلکه آزاد نگه داشتن جانورایی مثل این روانیه که راحت به کارشون ادامه بدن. هزاران مورد مثل این هست که تازه بعد از دستگیری مشخص میشه طرف حتی سالها این کارا رو می کرده ولی چون هیچ شکایتی نبوده باسه خودش آزاد می گشته. و لعنت خدا بر اون کسایی که با نگاه بد به قربانی های تجاوز باعث این وضعیت میشن.
  • الله مراد IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    10 0
    به نظر من باید امثال این ابلیس‌ها رو تو ملا عام اینقدر بزنن که صدای توله سگ از خودشون در بیارن. بعدش تو مرکز شهر تو قفس شیشه‌ای حبسشون کنن تا از زور گرسنگی و تشنگی بمیرن. شاید که درس عبرتی برای سایرین باشند.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    15 0
    "تا این که بیست و هفتم اردیبهشت، حادثه مشابه دیگری در یکی از ایستگاه های متروی بولوار وکیل آباد مشهد، خواب را از چشمان کارآگاهان گرفت." یعنی اون مورد اول و دومی توهم زده بودند ، بعد سومین مورد دیگه پلیس فهمید جریان جدیه ، آدم یاد جریان قاتل زنجیره ای در پاکدشت می افته که خانواده های مقتولین به پاسگاه مراجعه می کردن و پاسگاه می گفته برید اون طرف رو بگیرید و بعد به ما خبر بدین. ظاهرا اون مورد اول و دوم که اتفاق افتاده هنوز دوربین مداربسته اختراع نشده بود !!!!!!
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      3 0
      تازه مجرم را حراست دستگیرکردبعدا پلیس اومد
  • الله مراد IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    9 1
    به نظر من باید امثال این ابلیس‌ها رو تو ملا عام اینقدر بزنن که صدای توله سگ از خودشون در بیارن. بعدش تو مرکز شهر تو قفس شیشه‌ای حبسشون کنن تا از زور گرسنگی و تشنگی بمیرن. شاید که درس عبرتی برای سایرین باشند.
  • Poorya261 IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 27
    به نظرم اگه توبه کرد آزادش کنید.
    • ایرانی RO ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
      1 0
      توبه گرگ مرگه این قتل نفس جانم اگه به بچه خودت تجاوز بشه باز میگی اگه توبه کرده ولش کنید؟؟؟؟؟مگه شکلات دزدیده؟ازینجا قصر در بره به یکی دیگه جوری دیگه تجاوز میکنه شک نکن
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    9 0
    برای حفظ آبرو شکایت نکردند! این واقعا وحشتناکه و دقیقا همون چیزی که این جنایتکارها میخوان! فرهنگ آبرو و... در کشور ما باید اصلاح بشه . قربانی نباید از تعقیب جنایتکار به خاطر آبرو!!! صرف نظر کنه!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    10 0
    محاکمه اومی بایستی خارج ازنوبت صورت بگیردو درمقابل مردم اعدام شودوجنازه او جهت آموزش آناتومی دانشجویان پزشکی دراختیار دانشگاه قرارگیرد.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    3 0
    نمیشه بدینش من یه بلایی سرش بیارم
  • ناصراحمدی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    7 0
    فکر کردم پلیسها با بو کشیدن دستگیرش کردن.خیلی زودتر از اینا باید دستگیر می شد.می تونستند براش تله وطعمه بذارن ودستگیرش کنن.یه بار یه بنده خدایی با پیامکی پر از غلط املایی اظهارکرد که گنجی پیدا کرده ولی چون روستاییه نمی تونه خرجش کنه. میدونستم که تله ست.با پلیس مشهد (محل قرارمون) تماس گرفتم و اعلام آمادگی کردم که نقش طعمه را بازی کنم که سوژه دستگیر بشه.اما پلیس آنچنان برخورد دور از ادب ونزاکتی با من داشت که فکر کردم همدست همان فرد جانی است.چندی نگذشت که اتفاقی مشابه باعث شد زن ومردی جوان به طمع گنج وسکه طلا به بیابان کشیده بشن وهردو تا رو توی چاه انداخته بودن.شوهره کشته شده بود و زنه تا پای مرگ رفته بود که مصاحبه شو توی برنامه ماه عسل احسان علیخانی نشون داد.خدا میدونه چند نفر دیگه در دام آن جانی پست فطرت افتادند وجان ویا مالشون به یغما رفت.اینهم از کرامات سکانداران امنیت خراسان رضوی.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    3 0
    عکس پرسنلی این پلیس رو.حالا چرا با این قیافه چاپ.کردین اول خبر
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    5 0
    شما وقتی این ها رو نمی کشید برای بقیه هم الگو میشن و هر کدوم کارهای بدتری می کنن
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    2 0
    10:36این همه این"بوگندو€"گند زده آزادش کنند! این جانور حتی اگر یک مورد را "گند" زده بود "مفسدفی الارض" بود..کاراین "مفسد حریص" ازتوبه گذشته و "توبه ی گرگ مرگه"
  • شهروند طبری IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    7 8
    لطفا به این مسئله فکر کنید که خانم ها با بدترین و تحریک آمیزترین شکل ممکن در انظار عمومی ظاهر می شوند و حتی مردان متاهل را تحریک می کنند آن وقت انتظار داریم جوانان بی همسر و مردان متاهل مشکل دار خودشان را حفظ کنند!!!!! تا مسئله حجاب را رعایت نکنیم شاهد همین جنایت ها خواهیم بود! حجاب اختیاری نیست چون بدحجابی امنیت اخلاقی دیگران را مختل می کند!!! تا کی می توان به جوانان و مردان و دختران گفت چشمانتان را بر نامحرم ببندید؟؟؟ اگر مردان نباید نگاه کنند زنان هم نباید جلوه گری کنند!! زن با به نمایش گذاشتن اندام خود دست به ارضای خویش می زند و به دنبال تحسین و به به گفتن دیگران است و این که بله چه خانم شیک پوشی چه خانم زیبایی!!! ولی به این فکر نمی کند که جلوه گری او برای یک مرد معنا و مفهوم دیگری دارد!!!! به خدا روز قیامت همه بدحجاب ها را کنار همین مرد جنایتکار قرار می دهند و به آنان خواهند گفت شما هم در گناه این مرد شریکید!!!! خداوند اول می گوید نگاه نکنید و بلافاصله می گوید زیبایی اندام خود را به رخ دیگران نکشید و حجاب را رعایت کنید!!! آی زنان و دختران ایران زمین اگر از روز قیامت نمی ترسید لااقل به فکر پیشگیری از امثال این جنایت ها باشید و حجاب را رعایت کنید.
  • DE ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    3 1
    جوان غیور افغان! به اینها بیشتر تو ایران اوانس بدین اعدام و اخراج افاغنه
  • IL ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    3 2
    این یارو افغانی است از قیافه اش معلومه
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      2 1
      بیشتر شبیه پاکستانی ها هست افغان ها چهره ی ظریف تری دارند
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      1 0
      مشرق چرا اجازه میدی با پرچم کشور جعلی پیام های تفرقه انگیز بین 2 ملت بزارن.
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      1 0
      تو هم که یک اسرائیلی هستی.از کجا فهمیدی یارو افغانیه؟ افغانی جرات انجام چنین کاری رو نداره.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    انشالله روزی زمین از این پلشتا پاک بشه تا مردم راحت زندگی کنن.این نجسها آرامش رو از خونواده ها میگیرن
  • احرار IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 3
    من به این بوی بدش مشکوکم اگه توبه کردولش کنین بشرط اینکه نره تعدادقربانیاشودورقمی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس