کد خبر 1085863
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
پوتین برای نخستین بار به اعتراضات آمریکا واکنش نشان داد

سخنگوی دولت روسیه گفت، رئیس جمهور این کشور با توجه به وضعیت اعتراضات در آمریکا بابت متعهد ماندن دولت این کشور به توافقات بین‌المللی نگران است.

به گزارش مشرق، «دمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بابت پیمان‌شکنی‌های آمریکا ابراز نگرانی کرده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف روز شنبه گفت پوتین با توجه به وضعیت اعتراضات در آمریکا گفته است، نمی‌تواند به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور جهت امضای هرگونه توافق جدید اعتماد کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش کرملین به ادعای بولتون درباره نفوذ پوتین بر ترامپ

این در حالی است که امروز (شنبه) وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته «مارشال بیلینگزلی» نماینده ویژه دونالد ترامپ در اتریش با «سرگئی ریابکوف» درباره «موضوعات توافق شده بین دو طرف (آمریکا و روسیه) در رابطه با آینده (توافق‌های) کنترل تسلیحاتی» صحبت می‌کند.

حدود سه هفته پیش «جورج فلوید» شهروند سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس شهر «مینیاپولیس» به قتل رسید. فلوید پیش از مرگش به افسر پلیسی که زانویش را روی گردن او گذاشته بود می‌گفت نمی‌تواند نفس بکشد.

انتشار فیلم مربوط به این حادثه به سرعت در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها منتشر شد و تظاهرات گسترده ضدنژادپرستی و خشونت پلیس را در سرتاسر آمریکا به دنبال داشت.

ترامپ در حساب توئیتری خود معترضان را به شلیک گلوله تهدید کرد و نیروهای مخفی و گارد ملی را برای سرکوب آن‌ها به کار گرفت.

وی همچنین در دفاع از پلیس آمریکا گفت «فشار بر گردن» عموماً خوب است و ممکن است در برخی رویارویی‌های تک به تک میان پلیس و مظنونان لازم باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    نگرانی فایده ای نداره، فردا صبح یه بیانیه بده بگو اگر ایران از ما درخواست کنه حاضریم طی یک قرارداد و عهدنامه چتر دفاع اتمیمونو تا ایران گسترش بدیم یعنی هرکسی به ایران حمله کرد با جواب هسته ای از طرف روسیه مواجه میشه، مثل همون ناتو که آلمان و... جزوشن. حتی اگر این کار انجام نشه، بُعد تبلیغاتیش تو دهنی بزرگیه برای غربی‌ها!! البته تا وقتی این غربگدا ها سر کارن، حتی اگر پوتین یه همچین چیزی بگه اینا میگن غلط کرد،فقط اگه آمریکا یه همچین پیشنهادی بده ما قبول میکنیم!! خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس