کد خبر 1085743
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
دردسرهای فنی پارس‌جنوبی جم/ سه بازیکن جدید در دام مصدومیت

تیم پارس جنوبی جم در حالی از مشکلات مالی رنج می‌برد که حالا سه مصدوم جدید در اردوی این تیم دیده می‌شوند.

به گزارش مشرق، پارس جنوبی جم با شروع مجدد مسابقات لیگ برتر، روز یکشنبه هفته آینده مهمان نفت آبادان خواهد بود و این درحالی است که علاوه بر مشکلات مالی عدیده که اعضای این تیم را آزار می‌دهد، مساله مصدومیت بازیکنان نیز دغدغه‌های هومن افاضلی را دو چندان کرده است.

علاوه بر مصدومیت باتیستا هافبک برزیلی این تیم که به دلیل عدم تهیه بلیت برای سفر به برزیل هنوز بعد از حدود سه ماه موفق به عمل جراحی نشده است، سه بازیکن تاثیرگذار این تیم نیز در حال مصدوم هستند و حضورشان در اولین بازی مقابل طلایی پوشان آبادان هنوز مشخص نیست.

فریبرز گرامی، ایمان باصفا و متین کریم ‌زاده سه بازیکن پارس جنوبی هستند که مدتی است دچار مصدومیت جدی شده‌اند و فعلا تمریناتشان را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنند تا مصدومیتشان رفع و به مرز آمادگی برسند. به این ترتیب ممکن است کادرفنی پارس جنوبی که این روزها برای تامین هزینه برگزاری اردو و جلسات تمرینی با چالشی جدی روبرو شده، برای چینش تیم در اولین مسابقه نیز به مشکل بخورد و باید دید که آیا این بازیکنان برای بازی هفته آینده در آبادان به آماده می‌شوند یا غیبت آن‌ها دردسرهای پارس‌جنوبی را بیشتر خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس