کد خبر 1085730
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
تیمو ورنر با نامه از لایپزیگی ‌ها وداع کرد

تیمو ورنر که به تیم فوتبال چلسی انگلیس پیوست، با لایپزیگی‌ها وداع کرد.

به گزارش مشرق، ورنر که اواخر هفته قبل به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید چلسی معرفی شد،‌ با انتشار نامه‌ای از آر.ب  لایپزیک خداحافظی کرد.

وی به این خاطر در فضای مجازی نوشت:‌اکنون وقت آن رسیده وداع کنم. بعد از 4 سال خارق‌العاده و مهم باید به اطلاع تان برسانم تصمیم گرفتم فصل بعد به انگلیس بروم. این قدم را با هیجان بسیار برمی دارم اما قلبم سنگین است. چون به یاد می آورم چطور در سال 2016 در سن 20 سالگی به آر.ب لایپزیگ آمدم.

بیشتر بخوانید:

ستاره آلمانی به چلسی پیوست

فوروارد تیم ملی آلمان افزود: نخستین بازی‌ام را آن موقع در دیدار با هوفن‌هایم انجام دادم. نخستین بازی خانگی ام را نیز مقابل بورسیادورتموند کردم. نخستین گلم را هم برای باشگاه در بازی با هامبورگ زدم. اکنون، 4 سال از آن زمان گذشته است. وقتی آن موقع را به یاد می آورم،  کلی خاطره هیجان انگیز از ذهنم می گذرد. همینطور موفقیت‌ها و بازی‌های که برای همیشه ماندگار خواهند بود.

ستاره تکنیکی ادامه داد:‌از این جهت مایلم از هواداران آر.ب لایپزیگ،‌ هم تیمی‌هایم،‌ مربیان و همکاران دیگر تشکر کنم. از طرفی خوشحالم که ماجراجویی جدیدی را در انگلیس آغاز می کنم که از فصل آینده شروع خواهد شد.

ورنر در مدت 4 سال حضورش در تیم آلمانی،‌93 گل در 157 بازی کرد و 93 پاس گل داد. وی با تیم آبی‌پوش قراردادی 5 ساله امضا کرد.

چلسی او را در ازای 53 میلیون یورو به خدمت گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس