کد خبر 1085353
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس اتمی

منابع دیپلماتیک اعلام کردند قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی علیه ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصویب شده است.

به گزارش مشرق، منابع دیپلماتیک در وین اعلام کردند قطعنامه پیشنهادی تروئیکای اروپایی علیه ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران با 25 رای موافق، دو رای مخالف و هفت رای ممتنع تصویب شده است.

قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به بهانه عدم ارائه دو دسترسی تکمیلی به آژانس به تصویب رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    2 0
    خروج ایران از برجام و npt ممکن است پایان کلی npt باشد چون قدرت های هسته ای در آن حضور ندارند در نظر بگیرید که آمریکا از پیمان های آسمان باز ، توافق موشک های میانبرد با روسیه خارج شده و اخیرا بودجه ای برای آزمایش هسته ای تصویب کرده اگر برجام و npt را پایان دهیم نباید انتظار بهتر شدن شرایط را داشته باشیم تهدیدی بزرگ در کمین است که بهانه آن میتواند خروج از برجام و npt باشد شاید یک حمله هسته ای به ایران باعث آرای ترامپ در انتخابات شود باید به دور از تعصب و مصالح اقدام کنیم نه غرور و کوتاه بینی جنازه برجام حداقل تاکنون مانع یکپارچه شدن دنیا در مقابله با ما شده است خواهش میکنم قسمتان میدهم کاری کنید شاید زمان بندی لغو تحریم های تسلیحاتی هم از قبل برای تاثیر گذاری در انتخابات آمریکا بوده باشد با یک حمله هسته ای علیه یک ملت تروریست و به دنبال بمب اتم خود را در رسانه های جهانی خودشان قهرمان معرفی کنند خطر جدیست آنها از ما زخم های زیادی خورده اند و منتظر فرصت انتقام هستند ... نباید عجولانه رفتار کنیم
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    3 1
    اینم از گلابی های برجام
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    2 1
    پایان تدبیروامید بنفشها!؟
  • NZ ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    خروج از ان پی تی و پیشرفت تصاعدی در حوزه نظامی و امنیتی. این گاو مست بهترین گزینه برای صهیونیسم است و در این تابستان آنها این گاو را بسمت ماجراجویی غیر منتظره علیه ما میبرند بنابراین اگر از الان سناریو آخرالزمانی را بدرستی در نظر بگیریم همان کاری را که با گلوبال هاوک کردیم, با کلیت آنها خواهیم کرد.
  • مرصاد IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    2 1
    دنیایی کثیف و ظالمانه ، که هم حقمان را می خورند و هم متهممان می کنند ! آی غرب گدا ها ؛ اندکی شرم !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس