به دنبال درگیری نظامی با ایران در منطقه نیستیم

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه در سخنانی تاکید کرد که کشورش به دنبال درگیری نظامی با ایران نیست. این نظامی آمریکایی همچنین ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش مشرق به نقل از تله ترادر، «کنث مکنزی»، فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه در سخنانی تاکید کرد که کشورش به دنبال درگیری نظامی با ایران در منطقه نیست.

مکنزی در این ارتباط همچنین گفت: نه ما و نه عربستان سعودی و نه امارات متحده عربی و نه هیچکدام از شرکا و متحدانمان در منطقه به دنبال درگیری با ایران نیستند.

بیشتر بخوانید:

فرمانده تروریست‌های آمریکایی: ایران به دنبال اخراج ما از منطقه است

ادعای بی‌اساس فرمانده تروریست‌های سنتکام درباره ایران

آمریکا فاقد منابع لازم جهت جلوگیری از نفوذ ایران است

حیرت مؤسسه مطالعات نظامی انگلیس از سرعت پیشرفت موشکی ایران

این نظامی آمریکایی همچنین ادعا کرد: ملت‌های منطقه بارها به اقدامات تحریک آمیز غیرمسئولانه از سوی ایران پاسخ دفاعی داده‌اند، هرچند در مجموع تلاش برای کاهش تنش‌ها بوده است.

مکنزی همچنین افزود: هدف ایران بیرون کردن آمریکا در منطقه است، اما همزمان از درگیری هم پرهیز می‌کند چون از نتایج آن باخبر است.

این ژنرال آمریکایی همچنین جایگاه کشورش در عراق را خوب توصیف کرد و مدعی شد که مسیر آمریکا در راستای اهدافش در عراق به خوبی پیش می‌رود.

کنث مکنزی همچنین بدون اشاره به رأی پارلمان عراق برای خروج نظامیان آمریکایی مدعی شد که واشنگتن مطلوب مردم عراق است.

این در حالی است که پارلمان عراق چند ماه پیش از این مصوبه خروج نظامیان آمریکایی را به تصویب رساند و دولت بغداد نیز در حال حاضر مشغول مذاکرات با واشنگتن درباره این موضوع است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • LB ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    2 0
    بله خوب پیش میره در عراق چوت الکاظمی مهره خودشونه و عامل مستقیم ترور سردار سلیمانی
  • مهماندار هواپیما IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    1 0
    این مکنزی همان تون ماهی مکنزی نیست که در قوطی
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    4 0
    هیچ انتقامی جبران کننده خون شهید حاج قاسم نیست . ولی باید مجموعه ای از انتقام ها تدوین و اجرا بشه جوری ک درس عبرتی برای امریکا بشه . اخراج امریکا از منطقه پاسخ خوبیه . ولی برای شادی دل ملت هم ک شده باید این مک کنزی رو ترور کنند
  • کوروش IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    1 0
    میگه ما و متحدانمان در منطقه؛خخخ ، یک کلام،خانواده انگلیسی،آمریکا بچشون و حاشیه نشین های غاصب خاکمون در خلیج فارس ،عمله هاشون.
  • عزیز IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    بدنبال درگیری باشین چه غلطی می تونین بکنینین اگه زورتون می رسید قبل از عراق وافغانستان به ایران حمله می کردین فقط زورتون نمیرساند نگو قصد درگیری نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس