کد خبر 1085015
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
چرا ادامه لیگ برتر به صورت متمرکز در تهران برگزار نشود؟

تمرینات تیم‌های لیگ برتری درحالی دنبال می‌شود که نیمی از این تیم‌ها در حال حاضر در تهران تمرین می‌کنند.

به گزارش مشرق، این روزها تیم‌های لیگ برتری باتوجه به شرایط آب‌و هوایی مناسب و وضعیت بهتر از نظر آمار مبتلایان به کرونا در پایتخت تمرین می‌کنند. جدا از تیم‌های تهرانی، برخی تیم‌های استان‌های دیگر در پایتخت تمرینات خود را دنبال می‌کنند و برخی دیگر هم اردوی خود را در این شهر برپا کرده‌اند.

پرسپولیس، استقلال، شهر خودرو، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، پارس جنوبی جم، گل گهر سیرجان، سایپا و پیکان در حال حاضر در تهران حضور دارند و تمرین می‌کنند و دو تیم فولاد خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر به تازگی اردوی خود را در تهران به پایان رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

استقلال با لشگری از مصدوم در آستانه لیگ برتر

با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و وضعیت قرمز برخی استان‌ها می‌توان راهکار تازه‌ای اندیشید. با توجه به این‌که نیمی از تیم‌های لیگ برتری در تهران تمرین می‌کنند و بازی‌ها به طور قطع بدون تماشاگر برگزار می‌شود این سوال مطرح می‌شود که چرا بازی‌ها در تهران برگزار نشوند؟

برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز در تهران شاید هزینه‌ بیشتری برای باشگاه‌های شهرستانی داشته باشد اما با توجه به وضعیت نامناسب این روزهای جامعه می‌تواند ایده مناسبی باشد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رسیدگی و نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا بازی‌ها ادامه پیدا کند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران چهارشنبه چهارم تیر با دیدار معوقه فولاد خوزستان و استقلال تهران به میزبانی استادیوم شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد و ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هشتم تیر پیگیری خواهد شد اما باتوجه به آمار رو به افزایش کرونا می‌توان راهکار تازه‌ای اتخاذ کرد و از تشدید بحران و افزایش مجدد این آمار جلوگیری کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 1
    تهران خودش آلوده ترین شهره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس