کد خبر 1084922
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

نماینده دائم عراق در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر حمایت این کشور از توافق هسته‌ای برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت تأکید کرد.

به گزارش مشرق، نماینده دائم عراق نزد آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه بر حمایت عراق از تصمیم شورای امنیت درباره توافق هسته‌ای ایران (برجام) تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش ریابکوف به تفسیرهای گزینشی آمریکا از برجام

اروپا به دنبال مصالحه با آمریکا بر سر برجام

تنزل برجام به مرتبه ای پایین تر از کاغذپاره

بر اساس گزارش پایگاه خبری «بغداد الیوم»، «بکر فتاح حسین» در بیانیه‌ای گفت: «عراق از تداوم اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت  درباره استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته‌ای حمایت می‌کند».

وی افزود: «حمایت عراق از بازگشت به مذاکرات بر اساس اصول عادلانه مذاکره برای همه طرف‌ها، امنیت و صلح در خاورمیانه را تضمین می‌کند و از شدت تنش ناشی از خروج آمریکا از توافق کم می‌کاهد».

نماینده دائم عراق نزد آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت:  «عراق معتقد است که مذاکرات بهترین و تنهاترین راه حل است و بحرانی شدن اوضاع و بالا رفتن سطح تنش به نفع هیچ کدام از کشورهای منطقه نیست».

حسین بار دیگر بر حمایت عراق از کشورهای ذیربطی که همه تلاش خود را برای حفظ این توافق به کار گرفتند تاکید کرد و گفت:« این توافق از اهمیت و نقش مثبتی در تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای برخوردار است علاوه بر اینکه در ایجاد ثبات به خصوص در خاورمیانه سهیم است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 1
    بالاخره برجام خوبه یا بد؟
    • چ IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      0 0
      والا ما هم نفهمیدیم. ما هرچه میخوانیم و میشنویم اگه برجام نباشه کشور داغون میشه حتی اگه اسم برجام فقط باشه اما بعضی ها انگار دوست ندارن ب زبان بیارن
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      0 0
      برجام خوب بود اگر میشد میان گرگ و میش قراردادی متعادل امضاء کرد! برحام خوب بود اگر آرمانها و اهداف انقلاب مردمی 57 را اینقدر تحت الشعاع رویای کودکانه مدعیان تدبیر قرار نمیداد. برجام خوب بود اگر چماقی برای کوبیدن روی سر دیگران نمیشد.
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    هر چی داغونتر از خودمون دارند از ما حمایت میکنند
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    اونوقت خاک بر سرتون موقعی که داعش در کشورتون قتل و عام میکرد ما وارد عمل شدیم آنهارو شکست دادیم شما هم می آیین ایران رو به مذاکره با قاتلان حاج قاسم و ابومهدی دعوت میکنین واقعا خاااااااااااااااااک تو سرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس