رییسی دستور ورود قوه قضاییه به فساد در فوتبال را بدهد

پیشکسوت فوتبال گفت: متاسفانه حضور برخی از آدمها در مدیریت فوتبال باعث مسموم شدن فضای این ورزش شده و قوه قضاییه باید به این موضوع ورود کند.

به گزارش مشرق، محمد مؤمنی اظهار داشت: متأسفانه سر قضیه ویلموتس و قرارداد عجیب او کلاه گشادی سر فوتبال ایران و یا حتی بهتر است بگویم سر کشور ایران رفت و حالا باید پول‌های بی زبانی را بابت قرارداد یک مربی که اصلاً به کار فوتبال ما نیامد از کشور خارج کنیم.

پیشکسوت فوتبال گفت: متأسفانه مدتی هست که شاهد قراردادهای عجیب به خصوص با بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال هستیم و هیچ برخوردی هم با متخلفان صورت نمی‌گیرد و یکسری از مدیران هم بر این باورند که در قبال عملکردشان پاسخگو نیستند.

وی تاکید کرد: از رئیس محترم قوه قضائیه به عنوان یک پیشکسوت فوتبال تقاضا دارم حالا که ایشان نشان دادند چه عزمی برای مبارزه با فساد دارند و این کار را از خود قوه قضائیه شروع کردند و ما هم از ایشان بسیار ممنون و سپاسگزاریم، به فوتبال هم با قدرت ورود کنند و یکبار برای همیشه ریشه فساد را در فوتبال بخشکانند.

مؤمنی خاطرنشان ساخت: قطعاً اگر یکی دو برخورد بسیار قاطع با فاسدان در فوتبال صورت گیرد، دیگران به خودشان اجازه نمی‌دهند این طور بی پروا با مربیان و بازیکنان خارجی که قابلیت زیادی ندارند قراردادهای نجومی ببندند و بیت المال را هدر بدهند.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص ادامه استقلال در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: به فرهاد مجیدی و تیم خوبی که در اختیار دارد خوشبین هستم و معتقدم آنها نتایج خوبی تا پایان فصل خواهند گرفت. امیدوارم مشکلات مالی که پیرامون باشگاه را گرفته نیز هرچه زودتر حل و فصل شود تا تمرکز مدیران و کادر فنی تنها روی مسائل فنی باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    1 2
    مسئولان هم هی گند بزنند. مام بگیم رئیسی بیاد درستش کنه. خب آدم شید دیگه حتما باید برید بالای دار؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس