image-20200616162832-1.png

مهدی افهمی دارای ۲۱سال سابقه فعالیت رسانه ای، تجربیات ارزشمندی در این حوزه کسب کرده و مسوولیت های مختلفی را برعهده داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس- در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی افهمی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این خودروساز منصوب و معرفی شد.

در این حکم آمده است:‌با اعمال تدابیر لازم و با بهره گیری موثر از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد،‌ طرح ریزی و برنامه ریزی مدیریت فوق به نحوی ساماندهی شود که سیاست های ارتباطات عمومی در تعامل با کارکنان و تمامی ذینفعان، هم فکری با سازمان ها و نهادهای تخصصی،‌ تقویت فعالیت های اثرگذار و بهره گیری از ظرفیت تمامی رسانه ها به منظور انعکاس رخدادها و اقدام های انجام شده در راستای ارتقای جایگاه و تصویر بیرونی گروه صنعتی ایران خودرو به نحوی اثربخش محقق شود.

مهدی افهمی دارای ۲۱سال سابقه فعالیت رسانه ای، تجربیات ارزشمندی در این حوزه کسب کرده و مسوولیت های مختلفی را برعهده داشته است. از جمله سوابق وی می توان به سردبیری گروه های مختلف خبری،‌ مدیریت اداره اخبار و رسانه های نوین، روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان اشاره کرد. وی همچنین مدیریت سایت خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است.

راه اندازی و مدیریت فنی و محتوایی ۱۳ پرتال خبری در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما از جمله باشگاه خبرنگاران جوان، وبگردی ۲۰:۳۰، بازار خبر،‌ سینما خبر، فوتبال آنلاین و ‌چشم سوم و همچنین تدریس دوره های آموزشی مبانی خبر، مصاحبه، گزارش نویسی و سواد رسانه ای در سازمان صدا و سیما نیز بخش دیگری از سوابق وی به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس