آقای رئیس جمهور! چرا متروی هشتگرد را قبل از تکمیل افتتاح کردید؟ / آمدن و رفتن های وزرا به البرز باید فایده ای داشته باشد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: سوال جدی من از رئیس جمهور این است که چرا متروی شهر جدید هشتگرد به کرج توسط ایشان افتتاح شده است اما همچنان نیمه تمام است.

به گزارش مشرق، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در تذکری جدی به رئیس جمهور و وزرای دولت از افتتاح زودهنگام متروی هشتگرد انتقاد کرد و گفت: آمدن و رفتن های وزرا به البرز باید برای استان فایده داشته باشد و شاهد خروجی این سفرها باشیم، سوال جدی من از رئیس جمهور این است که چرا متروی شهر جدید هشتگرد به کرج توسط ایشان افتتاح شده است اما همچنان نیمه تمام است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور 6 سال اخیر را اختیارات کامل داشته اند اما متاسفانه هیچگونه نظارتی روی گرانی وجود ندارد.

علی حدادی با طرح این سوال که امروز چه کسی جوابگوی تورم موجود در بازار کالاهای اساسی و مسکن است، افزود: البته خطاب به وزیر نیرو هم باید بگویم که در بخش های شهری و روستایی البرز با مشکل آب شرب مواجه هستیم، همچنین آب سد طالقان به تهران انتقال داده می شود و باید طی 15 سال اخیر 3 درصد از درآمد این سد را به منطقه اختصاص می دادند تا صرف پروژه های عمرانی شود اما این مهم را شاهد نبوده ایم.

ببینید:

فیلم/ سریال "اگر تحریم نبود"های روحانی!

وی با اشاره به اینکه وزیر نیرو باید جوابگوی مردم طالقان باشد، اظهار داشت: عدم اختصاص درآمد سد طالقان به مردم این منطقه، مانع اشتغال زایی شده است، در حال حاضر مردم شهر و روستاهای نظرآباد با مشکل آب شرب دست و پنجه نرم می کنند و آب کشاورزی این بخش ها نیز با معضلاتی همراه است که البته این موارد پیش از این پیگیری و مطالبه نشده است.

حدادی به برگزاری جلساتی با معاون وزیر راه و شهرسازی و عمران شهر جدید هشتگرد درباره مسکن مهر هشتگرد اشاره و تصریح کرد: سوال من از مسئولین نهادهای مذکور این بود که چرا مسکن مهر رها شده است؟ در مسکن مهر هشتگرد انشعابات پیگیری نشده است و مردم با مشکل جدی حمل و نقل مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر هشتگرد به صورت نیمه تمام رها شده بود، گفت: آمدن و رفتن های وزرا به البرز باید برای استان فایده داشته باشد و شاهد خروجی این سفرها باشیم، سوال جدی من از رئیس جمهور این است که چرا متروی شهر جدید هشتگرد به کرج توسط ایشان افتتاح شده است اما همچنان نیمه تمام است.

حدادی افزود: در حالی که متروی شهر جدید هشتگرد به بیش از 300میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری نیاز دارد چرا باید توسط رئیس قوه مجریه افتتاح شود؟ چه ضرورتی وجود داشت پروژه ای که اتمام پیدا نکرده بود گشایش یابد؟ به عنوان نماینده مجلس به مردم قول داده ام و قرار نیست ما هم سبک و سیاق مسئولین را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید این دغدغه ها و مطالبات را منعکس کنند، اظهار داشت: اگر متروی هشتگرد به اتمام رسیده است چرا امروز فعال نیست و اگر اعتبار نیاز دارد چرا آن را افتتاح کردید و امروز ما باید معطل این موضوع باشیم که از پول شهر جدید هشتگرد که با جمعیتی 100 هزار نفری بیمارستان ندارد صرف پروژه مترو شود.

حدادی به نیمه کاره بودن بیمارستان هشتگرد پس از 15 سال اشاره و تصریح کرد: ایرادی که به شرکت عمران هشتگرد و وزارت راه داشتم این بود که چرا پروژه مترو را افتتاح کرده اند و امروز اعلام می کنند ناقص است و به بودجه و اعتبار نیاز دارد، چرا باید زمین و سرمایه شهر جدید هشتگرد به فروش برسد تا پروژه ای که ملی است با اعتبارات استان و منطقه به بهره برداری برسد؟

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه تریبون مجلس تا به حال با سکوت کامل همراه بوده است، خاطر نشان داشت: تا امروز مطالبه گری انجام نشده است اما در ادامه مشکلات به دغدغه های شهر پرداخته می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 0
    هفت سال از بهترین سالهای مردم ایران تلف شد بدون هیچ دستاوردی از طرف دولت مثلا تدبیر برای اینکه کارنامه منفیشان خالی نباشد مجبورند قبل از تکمیل افتتاح کنند
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    اقای روحانی اقای جهانگیری اقای ظریف استعفا دهید هفت سال خسارت محض به این ملت که به شما اعتماد کرد زدید اجازه دهید یک سال اخر خسارت نباشد
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    واقعا در این دو دوره دولت نا امید بی تدبیر اگر نیرو های مسلح مقتدر ارتش دلاور و سپاه قدرتمند و نیروهای جهادی مردمی جان بر کف نبودند چه برسر این کشور و مردم می امد دو دوره چهار ساله اختلاس های کلان ،مدیران نجومی بگیر، رانت خواری، اقازاده گری ،جلوگیری از مبارزه با فساد برادران حضرات ،سهم خواهی از انقلاب اسلامی و بیچاره کردن مردم ،ایجاد دوقطبی ، ژن خوب ،دیپلماسی التماسی ،تحمیل ننگیترین قراداد بعد از ترکمانچای (برجام )به ترتیب ۲۰۳۰،FATF,CFT,اب هوایی پاریس ،پالرمو ،قاچاق دختر مظلوم وزیر ، زمین خواری جنگل خواری دریا خواری تعطیل کردن تولید ملی و ناتوانی در مدیریت سیل ، زلزله ، وپاسخگو نبودن وفرار رو به جلو توهین به منتقدان وو و کارنامه سراسر منفی تاسف بار و ناراحت کننده بی تدبیر وناامیدی ......
  • دکترسید IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    درود بر نماینده شجاع و با غیرت
  • ناشناس IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    درود بر آقای حدادی نماینده شجاع و مردمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس