کد خبر 1084381
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
بشار رسن: همین حالا می‌توانم ‌قراردادم را فسخ کنم

بشار رسن هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ کاری برایم ندارد که همین الان قراردادم با پرسپولیس را فسخ کنم، اما من می‌خواهم هوادران را خوشحال کنم.

به گزارش مشرق، بشار رسن به صحبت در مورد شرایط پرسپولیس، وضعیت بدنی خود و حواشی اطرافش پرداخت و حرف‌هایی زد که خواندنش را به شما توصیه می‌کنیم:

*حالا که به تمرینات برگشتی، وضعیت بدنی خودت را چطور می‌بینی؟
همه فوتبالیست‌ها در این مدت فقط تمرینات اختصاصی انجام دادند و تمرینات گروهی نداشتند. همه صرفا به شکلی تمرین کردند که فوتبال یادشان نرود و بتوانند آمادگی بدنی خود را حفظ کنند. با این حال، تمرینات هوازی و گروهی چیز دیگری است. خوشبختانه در طی سال‌های اخیر که من در فوتبال حرفه‌ای حضور داشتم، همیشه وقتی می‌خواستم به آمادگی بدنی خوبی برسم، این پروسه را خیلی سریع طی کردم و فکر می‌کنم برای شروع مسابقات هم بتوانم آمادگی خود را به دست بیاورم و در صورت صلاحدید کادرفنی به میدان بروم.

*وضعیت تیم را چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند با قدرت به لیگ برگردد؟
نباید از حالا به فکر این باشیم که قهرمانیم. داشتن این تفکر در تمرینات و مسابقات اشتباه است. قطعا ما باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم و در تب و تاب قهرمانی‌های قبلی نمانیم. نباید هیچ تیم و مسابقه‌ای را دست کم گرفت؛ حتی وقتی با تیم‌های پایین جدولی بازی داریم. بازی با تیم‌های انتهای جدول، اتفاقا سخت‌تر است، چون آن‌ها برای بقا می‌جنگند. پس خیلی مهم است که در صورت بازگشت به لیگ، حداقل چهار بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

بدقولی دوباره پرسپولیسی‌ها به بشار رسن

*آیا پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی چهارم با مشکل یا چالشی هم مواجه است؟ مثلا خودت مشکل خاصی داشتی؟
گاهی اوقات وقتی می‌گوییم مشکل، یعنی شما می‌خواهید حقوق یک بازیکن یا یک کارمند را بدهید و با چهار، پنج روز تاخیر این کار را انجام می‌دهید. یا گاهی هم حقوق دو ماه را یک‌جا می‌دهید، اما متاسفانه وضعیت امسال من خیلی عجیب و غریب بود. فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی مثل من به این شکل پول خود را گرفته باشد. من در واقع هیچ پولی دریافت نکرده‌ام. در دی ماه باشگاه به من پرداختی داشت، اما من در آن زمان مبلغی را گرفتم که برای سال قبل بود و تقریبا ۱۰ درصد هم از پول امسال خود را گرفتم.

*گفته می‌شد مشکل اصلی تو برای عدم بازگشت به ایران، مسائل مالی بود. این شایعه صحت داشت؟
بگذارید این طور بگویم که من تقریبا چهار، پنج ماه است که صبر کردم تا پرداختی من به سایر بازیکنان نزدیک شود. در نهایت امیرارسلان مرتاض، مدیر برنامه‌هایم به من گفت که این مشکلات حل می‌شود و من هم به ایران آمدم. البته تاخیر در زمان ورود من به ایران به خاطر مسائل مالی نبود، چون در این شرایط شیوع کرونا، تاخیر یک مسئله عادی است. همین حالا هم اوساگونا نتوانسته بازگردد و برخی از بازیکنان خارجی تیم‌های دیگر مثل تیم شاهین هم که با آن‌ها در ارتباط هستم، با مشکل مواجه هستند. ما در سه هفته اخیر در کشورمان قرنطینه بودیم و حتی نمی‌توانستیم ۲۰۰ متر از منزل‌مان فاصله بگیریم. از طرفی، مشکل دریافت ویزا هم داشتم که همه این‌ها باعث شد دیر به تهران برسم. در نهایت به صورت زمینی راهی ایران شدم. از این ماجرا هم اصلا ناراحت نیستم، چون به عشق پرسپولیس آمدم و اگر کل راه هم زمینی بود، مشکلی برای بازگشت نداشتم.

*حتی این موضوع مطرح شده بود که قصد داشتی با باشگاه پرسپولیس در همین مدت فسخ قرارداد کنی؟
شاید مرتاض، مدیر برنامه‌ام در این خصوص بهتر و بیشتر بداند. من فقط قرارداد را امضا می‌کنم و چیزی را نمی‌خوانم. طبق قرارداد من سه بار می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم و پولم را بگیرم و به راحتی به تیم دیگری بپیوندم. من به این دلیل بندهایی را در قراردادم گنجاندم، چون زمانی که می‌خواستم قراردادم را تمدید کنم به من قول‌هایی دادند و من هم گفتم شمایی که می‌گویید این پول پرداخت می‌شود این بندها را در قراردادم بگذارید. با این حال، من به خاطر هواداران در پرسپولیس ماندم. هیچ کاری برایم نداشت که قراردادم را فسخ کنم. الان هم می‌توانم قراردادم را فسخ کنم، اما من دنبال این چیزها نیستم و می‌خواهم هوادران را خوشحال کنم.

*اگر به هر دلیلی از پرسپولیس جدا شوی، در ایران می‌مانی یا به لیگ کشورهای دیگر می‌روی؟
بگذارید این‌طور بگویم؛ وقتی به ایران رسیدم مهدی رسول‌پناه مدیر باشگاه در صحبت کوتاهی که با من داشت گفت قرار است طی روزهای آتی به من پیشنهاداتی بدهند. من هم فعلا منتظر رسیدن پیشنهادهای منطقی از سوی باشگاه پرسپولیس هستم. قاعدتا هر بازیکنی هر سال دوست دارد برای سال بعد پیشرفت کرده و گام‌های مثبت در راستای منافع باشگاه بردارد. من هم منتظر پیشنهاد منطقی باشگاه برای بررسی بیشتر هستم. اینکه از حالا بگویم پیشنهاد دارم درست نیست. ما بازی‌های مهمی در پیش داریم و دوست ندارم تمرکز خودم، بازیکنان و کادرفنی را به هم بریزم. اگر هم پیشنهادی باشد عادی است، چون شاید برای هر بازیکنی یکسری پیشنهاد وجود داشته باشد. بهتر است فعلا در این خصوص صحبتی نکنیم. به هر صورت من بازیکن پرسپولیس هستم و اولویتم این است که پرسپولیس به من چطور پیشنهادی برای تمدید قرارداد می‌دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس