کد خبر 1083665
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰
پروین: فساد فوتبال ایران را از بین برده است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فساد فوتبال ایران را از بین برده است و هیچ‌کس نیست که به داد این فوتبال برسد.

به گزارش مشرق، «علی پروین» در حاشیه مراسم یادبود زنده‌یاد پرویز ابوطالب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرویز ابوطالب یکی از بزرگ‌ترین مردان تاریخ فوتبال ایران بود و بسیاری از بزرگان فوتبال ایران شاگرد این مربی فقید بودند.

وی افزود: امیدوارم مسوولان فدراسیون فوتبال ایران به مربیانی همچون پرویز ابوطالب که بازیکن‌ساز هستند بها داده و آنها را مورد حمایت قرار دهد.

اسطوره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:  فوتبال ایران به مربیانی نیاز دارد که بازیکن را شناسایی و او را مورد آموزش قرار دهند نه این که مثل حالا تیم‌ها برای خرید بازیکن هزینه‌های میلیاردی کنند.

بیشتر بخوانید:

قربانی: به قول پروین کمیته فنی یعنی کشک/درست نیست خودمان را به هر مقامی بفروشیم

پروین تصریح کرد:  چرا تیم‌های ریشه‌داری همچون راه‌آهن و بانک ملی که بازیکنان مطرحی را تحویل فوتبال ایران دادند باید از بین بروند؟ در هیچ کجای دنیا یک تیم چهار مدیرعامل عوض نمی‌کند و فدراسیون فوتبال در نیمه‌راه با تغییرات اساسی همراه نمی‌شود؛ اینها عیب فوتبال ایران است.

وی تاکید کرد: هیچ کسی به داد فوتبال ایران نمی‌رسد، اگر مدیری خلاف می‌کند او را گرفته و با وی برخورد شود؛ مگر در این مدت با مفسدان بانکی برخورد نشد؟ همین رفتار را باید با مدیران خلافکار فوتبال ایران انجام داد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: چرا یک مدیرعامل هشت ماه در باشگاه خود فعالیت می‌کند و بعد می‌رود؟ این‌ها سوالاتی است که باید به آنها پاسخ داده شود.

 وی افزود: فساد فوتبال ایران را از بین برده است و کسی به داد این فوتبال نمی‌رسد.

پروین اعلام کرد: الان افرادی هستند که می‌گویند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به ما بدهید و تمام بدهی‌های این دو باشگاه را پرداخت می‌کنند اما حاضر نیستند سرخابی‌ها را به آنها واگذار کنند.

وی در پایان گفت: جای علی پروین در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیست و هیچ وقت او را به این سمت به کار نخواهند گرفت، چرا علی دایی نباید رییس فدراسیون فوتبال شود؟ چرا علی کریمی باید خانه نشین باشد؟ فوتبالی‌ها باید سر کار باشند تا فساد کمتر شده و از بین برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    1 0
    همین فساد باعث قهرمانی پرسپولیس در لیگ شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس