کد خبر 1083561
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
در جلسه گل‌محمدی با رادوشویچ چه گذشت؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته‌ای جلسه‌ای را با بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان تیمش برگزار کرد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی خودش را آماده بازی‌های لیگ برتر می‌کند که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به احتمال فراوان قبل از پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. همین موضوع باعث شده تا کادر فنی سرخ‌پوشان از حالا به فکر آماده کردن رادوشویچ برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پرسپولیس باشند. بر همین اساس یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم روز گذشته جلسه‌ای با دروازه‌بان تیمش برگزار کرد تا در خصوص برخی مسائل با رادوشویچ صحبت کند.

بیشتر بخوانید:

مسابقه کلین‌شیت به نفع جیبِ پرسپولیس

گل‌محمدی در این جلسه با تمجید از عملکرد فنی و اخلاقی رادوشویچ، از این دروازه‌بان خواست که انگیزه بالایی برای ادامه بازی‌ها داشته باشد و حتی به گلر تیمش تاکید کرد که پرسپولیس در بازی‌های سخت آینده نیاز به آمادگی این دروازه‌بان دارد. گل‌محمدی در این جلسه تاکید کرد که اعتقاد و اعتماد کامل به دروازه‌بان تیمش دارد و آمادگی رادوشویچ می تواند درصد موفقیت تیمش را بالاتر ببرد. دروازه‌بان کروات پرسپولیس هم به گل‌محمدی قول داد که نهایت تلاش خودش را برای موفقیت پرسپولیس به کار می‌گیرد.

رادوشویچ خطاب به گل‌محمدی گفت: من پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارم و در این سال‌ها با وجود نشستن روی نیمکت هیچ‌وقت برای تیمم حاشیه درست نکردم. حالا هم موقعیت تیم را درک می‌کنم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس