کد خبر 1083231
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
بیرانوند با حضور در فدراسیون فوتبال: بلیت برگشتم از بلژیک برای چهارشنبه است/ شاید هم برنگردم

علیرضا بیرانوند فردا راهی بلژیک خواهد شد تا تست های پزشکی و آمادگی جسمانی را انجام دهد.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند بامداد روز یکشنبه به بلژیک می‌رود تا به اردوی تیم آنتورپ اضافه شود. او احتمالا در دو روز متوالی تست های پزشکی و آمادگی جسمانی را نیز انجام می‌دهد و بعد از نتایج، می‌تواند در تمرینات شرکت کند. هرچند که بلیت برگشت او برای روز چهارشنبه رزرو شده، اما مشخص نیست که وی آخر هفته را در تهران خواهد بود یا در آنتورپ.

این در حالی است که اعضای تیم رویال آنتورپ این تست ها را ۳-۴ روز پیش انجام دادند. آن ها در کمپ آزمایشگاهی Bossuil دور هم جمع شدند و رشته آزمایش هایی را انجام دادند که در پروتکل های بهداشتی و ورزشی وجود دارد.

بیرانوند نیز باید این تست ها را انجام دهد. تست کرونا با کیت استاندارد، یکی از این آزمایش هاست؛ بقیه تمریناتی هستند که آنتورپ برای آمادگی سنجی بیرانوند از نظر ورزشی و همچنین سلامتی و آمادگی جسمانی او برگزار می‌کند تا از خرید این بازیکن اطمینان یابد.

یکی از مهم ترین تست ها VO2 Max است. این آزمایش بیشترین میزان ورودی اکسیژن را در بدن هر فرد نشان می‌دهد که برای انجام فعالیت های ورزشی سنگین و استقامتی از اهمیت زیادی برخوردار است. 

یکی دیگر از آزمایش ها تست دویدن است که بازیکنان باید زمان مشخصی را روی تردمیل سپری کنند که سرعت نیز در آن متغیر است. دیگر تست ها مربوط به آمادگی جسمانی نظیر وزنه زدن در حالت نشسته و ایستاده است که بعید است بیرانوند مشکلی در اجرای آن ها داشته باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    8 2
    انشااله موفق و سربلند باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس