کد خبر 1083195
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
رشفورد

مهاجم جوان تیم‌های ملی انگلیس و منچستریونایتد همچنان به کمک های خود به کودکان ادامه می دهد.

به گزارش مشرق، مارکوس رشفورد، جزو نخستین دسته از فوتبالیست های شاغل در لیگ برتر بود که ابتدای بحران کرونا، واکنش خوبی نشان داد و با پیش‌گذاشتن در عرصه کمک به مردم به خصوص کودکان،‌ به یاری آنها شتافت.

بیشتر بخوانید:

حمایت هافبک منچستر از اعتصاب‌گران

وی پس از گسترده شدن شیوع کرونا در انگلیس،‌در زمینه رفع گرسنگی کودکانی که به خاطر این بیماری، دچار لطمه شدند،‌ حرکت کرد. مهاجم 22 ساله در دوره قرنطینه با کمک گرفتن از چندین سازمان و همچنین دوستانش،‌20 میلیون پوند به خیریه‌ها کمک کرد.

مارکوس رشفورد ، مهاجم منچستریونایتد قول داده است که این مبارزه را ادامه دهد تا هیچ کودکی در انگلیس گرسنه نماند ، پس از آنکه به وی کمک کرد تا در دوره قرنطینه به دلیل ظهور ویروس کرونا ، 20 میلیون پوند (25 میلیون دلار) به خیریه ها کمک کند.

او با بهره‌گیری از حمایت 11 هزار گروه و فرد خیر، کمک‌های خود را از طریق انجمن ورشر انجام داده و اکنون نیز قصد دارد این حرکت انسانی را ادامه دهد.

او در حساب توییتری خود به همین خاطر نوشت: خبرهای خوبی در زمینه کمک دارم. هدف ما این است تا پایان ژوئن،‌ بتوانیم 3 میلیون وعده غذایی برای افراد محروم در سراسر انگلیس تهیه کنیم.

وی افزود: امروز رقم قابل توجهی را برای تامین این وعده‌ها جمع آوری کردیم. از همه کسانی که ما را در این حرکت یاری کردند، تشکر می کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    انگلیس مگه گرسنه هم داره؟ من فامیلمون اونجاس میگه.... ولش کن بابا به بعضیا هرچی هم متلک بگی دست از خریت خودشون ور نمیدارن چون غرب پرستی تو خونشونه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس