کد خبر 1082204
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
ماتیچ

هافبک صربستانی شیاطین سرخ از اعتصاب غذای بازیکنان یک تیم باشگاهی از کشورش حمایت کرد.

به گزارش مشرق، بیست‌وپنج بازیکن تیم اف‌سی بوراک صربستان به دلیل پرداخت نشدن دستمزدهای‌شان توسط مدیران این باشگاه دست به اعتصاب غذا زدند که این حرکت آن‌ها با حمایت نمانیا ماتیچ، هافبک منچستریونایتد و یکی از شناخته‌ترین چهره‌های فوتبال این کشور همراه شد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو چگونه در منچستر جهانی شد؟

ماتیچ ۳۱ ساله در حمایت از این اقدام بازیکنان تیم منحل شده اف‌سی بوراک گفت: می‌خواهم بگویم که شما تنها نیستید و من کنار شما هستم.

پس از اینکه باشگاه اف‌سی بوراک به دسته‌های پایین‌تر لیگ فوتبال باشگاهی صربستان سقوط کرد و با مشکلات مالی روبه‌رو شد، منحل شد. مالک این باشگاه، اما در ادامه یک باشگاه محلی به نام اف‌کی پروو را خریداری کرد و نامش را به اف‌سی بوراک ۱۹۲۶ تغییر داد.

اف‌سی بوراک ۱۹۲۶ حالا در همان ورزشگاهی که اف‌سی بوراک بازی می‌کرد، با همان سرمربی و با همان هیئت مدیره و البته بازیکنانی متفاوت به کار خودش ادامه می‌دهد، اما حاضر نیست دستمزد بازیکنان پیشین خود را بپردازد. همین امر باعث شده تا بازیکنان پیشین این تیم از روز دوشنبه دست به اعتصاب غذا بزنند و شب را مقابل تالار اصلی شهر سپری کنند.

میرکو پولدیکا، رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای صربستان در این باره گفت: اگر دولت بابت رفتار اینچنینی با ورزشکاران شرمسار نیست، ما هم بابت اعتصاب کردن شرمسار نیستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس