لاری نمایه

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (شنبه، ۲۴ خرداد) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۱۴ مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید:

لاری ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۴ هزار و ۹۵۵ نفر رسید.

او گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۷۳۰ نفر رسید.

 سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۴۶ هزار و ۷۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

لاری بیان کرد: ۲۷۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۴۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

او تاکید کرد: استان‌های هرمزگان، خوزستان، خراسان رضوی و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    13 0
    گزارش بازدهی یک میلیارد دلاری که از صندوق ذخیره ارزی برداشت شد را بدهید.
  • ایرج پور هاشمی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    دبر خانه دانشکاه پزشکی دزفول استان خوزستان کورنا گرفتند کارمندانش و افرادی که بیماری کلوی و صرتانی و بیماری ها دیگه دارند به شرطی مرخصی می دهند که حقوقشان کم کنند در این شرایط گرانی و کورانایی اگر به نظرم با وزیر و استادار پیگیری بشه که دستور مرخصی با حقوق بدند و اگر دستور رسیده و دانشگاه مقصر باشه رسیدگی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس