سخنگوی ناجا

سخنگوی ناجا در واکنش به تحریم برخی فرماندهان نیروی انتظامی توسط آمریکا گفت: دشمنان باید بدانند این گونه تحریم‌ها هیچ خللی در عزم جدی مردم در مبارزه علیه سیاست‌های خصمانه آمریکا ندارد.

به گزارش مشرق، در پی اعلام وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام برخی فرماندهان نیروی انتظامی در فهرست افراد تحریم شده توسط آمریکا،  سردار احمد نوریان سخنگوی ناجا  با محکومیت و مضحک خواندن این اقدام غیر قانونی و نابخردانه، آن را در امتداد راهبرد به اصطلاح فشار حداکثری بر ایران قلمداد  کرد.

وی اظهار داشت: در حالی که تنش و آشوب های خیابانی علیه نژادپرستی کاخ سفید و سیاست های ضد سیاه پوستان این دولت، ناآرامی های بحران کرونا در این کشور را تشدید کرده، انتشار اخبار و جریان سازی رسانه ای وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر تحریم مجدد جمهوری اسلامی و وزیر کشور و فرماندهان نیروی انتظامی، هیچ محصولی غیر از سرزنش برای تحریم کنندگان نداشته است.

بیشتر بخوانید:

 وی اضافه کرد: چکمه پلیس آمریکا بر روی گردن رنگین پوستان این کشور قرار گرفته و بی رحمانه گلوی حقوق بشر آمریکایی را می فشارد اما همین دولت حامی تروریسم، ایران و پلیس این سرزمین پر از حماسه و فرهنگ که الگویی بی نظیر در مدیریت بحران کرونا آفرید را تحریم و متهم به نقض حقوق بشر می کند!

 سخنگوی ناجا  ادامه داد: هر چند قرار گرفتن نام مقامات، مسؤولان و فرماندهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فهرست به اصطلاح تحریمی آمریکا اقدامی بی تاثیر و مسبوق به سابقه است، اما آمریکایی‌ها با تحریم فرماندهان نیروی انتظامی،بار دیگر عصبانیت خود از پژواک گفتمان الهام بخش و ضد استکباری انقلاب اسلامی را نمایان و خباثت و دشمنی خود با نظام و ملت عزتمند ایران را بر همگان آشکار کردند.

 وی افزود: این اقدام رژیم آمریکا که در تداوم سایر اقدامات آن علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران اسلامی است به خوبی نشان داد که امنیت مردم ما هدف هجمه آمریکایی ها قرار گرفته است.

سردار نوریان تصریح کرد: حربه زنگ زده تحریم از سوی رژیم آمریکا علیه برخی فرماندهان نیروی انتظامی به کار گرفته شد اما باید گفت  تحریم بی‌حاصل، تکراری و کور رژیم ایالات متحده آمریکا علیه فرمانده نیروی انتظامی و سایر مقامات کشورمان نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی رژیم آمریکاست که در واکنش به ناکامی های این رژیم در مقابل اراده پولادین دولت و ملت ایران صورت می‌گیرد.

وی اعلام کرد:دشمنان بدانند این گونه تحریم‌ها، هیچ خللی در عزم جدی مردم در مبارزه علیه سیاست‌های خصمانه آمریکا ندارد و مقاومت ادامه خواهد داشت.

سردار نوریان در ادامه با اشاره به مقابله گسترده نیروی انتظامی طی سال های متمادی با اشرار و گروه های تروریستی تاکید کرد: پشت پرده اصلی تحریم ناجا از سوی آمریکایی ها، همین مبارزه مجاهدانه با تروریست هایی است که از قضا تحت الحمایه دولت های استکباری و در راس آنها آمریکا هستند.

معاون اجتماعی ناجا  مطرح کرد: تحریم نیرویی که برای امنیت مردم در مقابل تررویست ها ایستاده و شهید می دهد یک مفهوم بیشتر ندارد؛ اینکه آمریکایی ها از امنیت حاکم بر شهروندان جمهوری اسلامی آن هم در منطقه پر آشوبی که وضعیت آن محصول دخالت های خود  آنها بوده به شدت عصبانی هستند و برای نا امن کردن زندگی مردم و همچنین حمایت از تروریست ها و اشرار از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.

این مقام انتظامی  با اشاره به اینکه تحریم ناجا و سرداران آن اشاره دقیقی به عملکرد این نیرو دارد، گفت: این اقدام آمریکا که البته در واقع جنبه تبلیغاتی دارد و به منزله روحیه بخشی به اشرار مرزی و تروریستهاست نه تنها هیچ خللی در عزم ناجا برای تامین امنیت کشور ایجاد نمی کند بلکه در مقابل، انگیزه ناجا و کارکنان آن را برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دوچندان خواهد کرد.

سردار نوریان با اشاره به موج  اعلام حمایت های گسترده  مردمی، انجمن ها و ... از نیروی انتظامی پس از اعلام تحریم این نیرو  توسط آمریکا خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات خللی در عزم و اراده راسخ و استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیگیری اهداف و آرمان‌های بلند خود ایجاد نمی کند.

وی افزود: ملت ایران و همه ارکان نظام متحد و همدل با اقتدار برابر خوی سلطه‌گری و خواسته های نامشروع آمریکا ایستاده و مسیر عزت آفرینی و تمدن سازی که پایه های مستحکم آن با هدایت های مقام معظم رهبری و فرماندهی معزر کل قوا امام خامنه‌ای عزیز  بنا نهاده شده است را با قدرت و قوت دنبال خواهند کرد.

نوریان تاکید کرد: آمریکایی ها همواره با استفاده از ابزار رسانه تلاش داشته اند تا ابرقدرتی خودساخته شان را به جهان القا کنند و حتی در گذشته اعمال چنین تحریم هایی را در شان یک کشور داعیه دار ابرقدرتی نمی دانستند.

وی گفت: امروز که هیمنه آنها فرو ریخته است تلاش دارند تا با توسل به این جنس اقدامات، اندکی افکار عمومی را از توجه به نقاط ضعف خود منحرف کنند.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه "نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حافظ امنیت پایدار کشور است"، ادامه داد: تحریم آمریکا علیه فرماندهان ناجا نشانگر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم ایران و مقابله با اخلالگران آمریکایی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس