کد خبر 1082862
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
جشنواره آدم برفی‌های شاد در گرمای خردادی تهران + عکس

جشنواره آدم برفی‌های خوشحال امروز در ایستگاه ۷ توچال با حضور شهروندان تهرانی برگزار شد.

به گزارش مشرق، جشنواره آدم برفی‌ها امروز ۲۳ خرداد در ایستگاه ۷ توچال با حضور شهروندان تهرانی برگزار شد.

این جشنواره با هدف تقویت روحیه شهروندان پایتخت که در ماه‌های اخیر به شدت درگیر بیماری منحوس کرونا بوده‌اند، برگزار شد.

این جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و آدم برفی ها در حالی مهمان بام تهران شدند که دمای هوا در پایتخت حداکثر ۳۵ درجه و حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد است.

البته به دلیل اینکه هنوز در ایستگاه هفتم مجموعه  توچال هنوز برف وجود داشت شهروندان با حضور در این جشنواره در رقابتی سالم حضور پیدا کردند و به برندگان این جشنواره نیز هدایایی اهدا شد.


 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    13 2
    عمران روشنی مقدم بخاطر پونصد هزارتومن خودکشی کرد اونوقت امسال این افراد صد هزار تومن پول بلیط میدن که برن برف بازی. خدایا خودت این ظالم ها و مال مردم خور هارو به سزای اعمالشون برسون
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
      1 0
      چه ربطی داره چون فقیر تو کشور هست امثال بنده توچال نرم برف بازی؟ مگه فقر با صد تومن مشکلش حل میشه؟ مسئولین نظام و میگی یا مردم عادی؟
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    1 1
    واقعا که اینها ظالم به محیط زیست هستند . مکانی که باید دست نخورده باقی بماند تا هوا و آب را لطیف نگهدارد . اون هم در خرداد و تیر و مرداد ، حالا با حمله آتشین این افراد رفاه طلب مواجه شده است . اگر به این افراد بگویید که برویم تو خوزستان و گلستان و کردستان و سیستان و بلوچستان کمک کنید ، اصلا نمی دانند که اینها چی است ؟؟!! حتی به اینها بگویید که که کمک به توزیع نهالهای خوب و بلوط کاری در زاگرس داشته باشیم ، می گویند وقت دیگر . ما از اینها انتظاری جز تخریب محیط زیست و ویلا سازی در محیط زیست نداریم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس