کد خبر 1082587
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
ترافیک

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیکی پرحجم در محورهای استان مازندران هستیم، گفت: شاهد تردد پرحجم خودروها در محورهای شمال هستیم.

به گزارش مشرق، علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیکی پرحجم در محورهای استان مازندران هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال از روز گذشته آغاز شده و امروز هم در حال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی امروز و فردا به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تاثیرات شیوع کرونا بر رفتار ترافیکی مردم

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع خواهد بود، گفت: تردد خودروها روز جمعه در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه است.

قدمی با تاکید بر ضرورت مدیریت در زمان بازگشت از سفر، خاطرنشان کرد: مسافران بازگشت را به ساعات پایانی روز جمعه موکول نکنند.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره وضعیت جاده‌های مازندران است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    2 0
    شعور و فهم در این وضعیت شدیدا اکتسابی است
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    زنده باد کرونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس