کد خبر 1082143
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
فنونی‌زاده: به خاطر حرف رسول پناه و رضایت هواداران گفتم پول برانکو را می دهند/ او هر چقدر بگیرد نوش‌جانش

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برانکو سه قهرمانی در لیگ و یک نایب قهرمانی در آسیا کسب کرد است و هر چقدر گرفته و می‌خواهد بگیرد نوش جانش.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص عملکرد برانکو اظهار داشت: او فوق‌العاده خوب بوده و عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی در خصوص مشکلات پیش آمده برای بدهی برانکو و ناراحتی او از باشگاه، اظهار داشت: او حقش است که پولش را بگیرد، وظیفه‌ای که به او محول شده بود به نحو احسن انجام داد، سه قهرمانی در لیگ و یک نایب قهرمانی در آسیا کسب کرد است. هر چقدر گرفته و می‌خواهد بگیرد نوش جانش.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بدقولی‌های مدیران در قبال پرداخت بدهی به مربیان و بازیکنان خارجی، تصریح کرد: من  یک ملاقات با رسول پناه داشتم و در رسانه‌ها هم اعلام کردم؛ او به من گفت به هواداران اعلام کنم که پول برانکو و تمام خارجی‌ها را پرداخت می‌کنیم.به من گفت آقا مرتضی بگو پول همه رو می دهیم.

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز وکیل برانکو به پرسپولیس

وی در پاسخ به این سوال که چرا شما باید این موضوع را بگویید و چرا خودشان نمی گویند اظهار داشت: (باخنده) همین را بگویید. از من خواستند و گفتم و به خدا من هم کاره‌ای در باشگاه نیستم. برای رضایت هواداران به من محول کرد. رسول‌پناه به من احترام گذاشت و احترام متقابل گذاشتیم و این موضوع را اعلام کردم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد اینکه هواداران ماه ها باید بابت حاشیه های حضور خارجی ها ناراحتی بکشند، گفت: برانکو برای ما خیلی زحمت کشید اما دوست دارم همه مرباین ما وطنی باشند. مگر علی پروین بد کار کرد؟ همه افتخارات ما برای دهه 60 از مربی ایرانی بود. 

فنونی زاده در خصوص اینکه کلانی گفته برانکو کاری برای پرسپولیس نکرد، اظهار داشت: او نقطه نظر خودش را گفته است. من عملکردش در تیم ملی را کار ندارم، ولی برای باشگاه پرسپولیس دستاورد خوبی داشت و با دست بسته عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد. ضمن اینکه دستش هم بسته بود.

وی تاکید کرد: مقصر این اتفاق‌ها متولی ورزش، وزیر ورزش است. او باید کسانی را به عنوان مدیریت پرطرفدار این باشگاه‌ها بگذارد که کمی قانع باشند.نمی گویم حتما فوتبالی باشند مثلا من می گویم بین امید عالیشاه و بشار رسن، من می‌گویم عالیشاه  چون امید بهتر است. همین طور رادو نباشد اما دروازه بان ایرانی باشد. 

مجری برنامه در خصوص اینکه خود ما این جو را ایجاد می کنیم که خارجی ها بهتر هستند، و در ادامه پرسید که با این اتفاقا به نظر شما برانکو باز پایش را در فوتبال ایران می گذارد که فنونی زاده گفت: او آدم دوست داشتنی است و مردم ایران را دوست دارد. هم در تیم ملی و باشگاه‌ها کار کرده است، اگر از او درخواست کند حتماً به ایران می‌آید، اگر پولش را هم نگیرد درخواستی از ایران داشته باشد می‌آید، به جز پرسپولیس و تیم ملی به هیچ تیمی هم نمی‌رود. من می‌گویم غریبه‌پسند نباشیم. اینقدر بازیکن و مربی وطنی خوب داریم که بتواند نتایج برانکو را تکرار کند. بعضی‌ها مثال درخشان و علی دایی را می‌زنند که نتایج خوبی نگرفتند. بعد از فوت هادی نوروزی همه هم‌قسم شدند که قهرمان شوند و نه تنها همان سال قهرمان شدند دو سال بعد هم قهرمان شدند. 

پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با رادیو جوان  در مورد اینکه به داخلی ها هم پول نمی دهند، اظهار داشت: اگر بچه های وطنی باشد با من بمیرم و تو بمیری هست. می گویند وضعمان خراب است و صبر کنید اما خارجی ها قانون را می دانند و وکلای قوی دارند و طلب خود را می گیرند. وقتی در پول دادن در معذورات هستیم بهتر است از مربیان وطنی استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 1
    از جیب پدر گرامی میدهید که نوش جانش؟ ملت راضی نیست از خزانه کشور به اینها پول میدهید
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 1
    آره دیگه از جیب خودت یا بابات نیست که بیخش رو بگیری!! از جیب ملته پس نوش جانش!!!
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    برانکو همونی است که تو لیگ عربستان دیدیم ودر اولین فصل حضورش در ایران نه کمتر نه بیشتر،شما بهتره تشکر ویژه را از بابامسعود داشته باشید وگرنه حالا حالاها باید سجده شکر بجا می آوردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس