کد خبر 1081626
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

شرکت تصفیه آسا با سابقه طولانی در واردات و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل ، از بزرگترین شرکت های تصفیه آب خانگی محسوب میگردد . تصفیه آسا به صورت کاملا تخصصی به امر فروش و خدمات پس از فروش آب تصفیه کن خانگی میپردازد و با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص در این زمینه به شما بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در بازار ایران را پیشنهاد خواهد کرد .

آب آشامیدنی لوله کشی شهر تهران و کرج دارای املاح مضر بسیار زیادی همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، آلومینیوم و آهک است که با چشم دیده نمیشوند اما باعث افزایش بی رویه سختی آب آشامیدنی شده اند و املاحی سرطان زا محسوب میشوند که سلامت بدن انسان را به خطر می اندازند .

برای جلوگیری از این موارد ضرورت استفاده از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران روز به روز بیشتر و بیشتر میشود . البته توجه داشته باشید که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سوالاتی از قبیل دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ ویژگیهای دستگاه تصفیه آب خوب چیست؟ را به شما پاسخ خواهیم داد تا بهترین برند را انتخاب و خریداری کنید تا از آب آشامیدنی با بهترین سختی برای بدن انسان بهره مند شوید .

شما میتوانید با تماس با کارشناسان سایت تصفیه آسا شماره های 02177167717 و 02177414306 از مشاوره خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی استفاده نمایید و یا برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل به صفحه قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید .

دستگاه تصفیه آب

انواع تصفیه آب و دستگاه آب شیرین کن خانگی با برندهای مختلف در بازار ایران فعالیت میکنند که سیستم هایی نظیر رومیزی کلمنی ، الترافیلتراسیون ، ورودی ساختمان ، کیسی ، اسمز معکوس RO و… دارند . عملکرد دستگاه آب شیرین کن خانگی باید به گونه ای باشد که توانایی حذف املاح مضر و کاهش سختی آب آشامیدنی به میزان لازم را داشته باشد .

برای این منظور میبایست بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی را بررسی نماییم . تفاوت دستگاه تصفیه کننده آب خانگی بدون مخزن با تصفیه آب پمپ و مخزن دار به این شکل است که دستگاه بدون پمپ و مخزن شامل 6 الی 8 مرحله فیلتر تصفیه آب است که تنها توانایی حذف املاح درشت موجود در آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای و کلر از آب آشامیدنی را داراست . اما سیستم الترافیلتراسیون یو اف UF توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی را ندارد و نمیتواند به خوبی املاح بسیار ریز و مضر آب را تصفیه نماید .

بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی سیستم اسمز معکوس آر او RO است که املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون همچون نیترات و نیتریت را حذف و تصفیه مینماید . در میان دستگاه های موجود در بورس فروش تصفیه آب تهران ، تصفیه کننده آب خانگی مینروا تایوانی Minerva یکی از مارک های معروف دستگاه آب شیرین خانگی محسوب میشود که در مدل های 6 مرحله ای معدنی ساز ، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی ، 8 مرحله ای اکسیژن ساز و 8 مرحله ای لامپ یو وی دار اشعه ماورا بنفش با بهترین قیمت عرضه و به فروش میرسد که در ادامه به بررسی عملکرد این دستگاه میپردازیم .

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که اشاره کردیم دستگاه تصفیه کننده آب خانگی مینروا Minerva در واقع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران است که در فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا به فروش میرسد و از سیستم اسمز معکوس ، بهترین و جدیدترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی بهره میگیرد .

از اجزای تشکیل دهنده دستگاه آب شیرین کن خانگی مینروا میتوان به پمپ تایوانی و مخزن ذخیره تحت فشار 16 لیتری اشاره نمود که در صورت قطع برق و آب لوله کشی میتوانید تا 16 لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده در اختیار داشته باشید .

آب تصفیه کن خانگی مینروا در فیلترهای سه گانه مراحل اول دوم سوم به حذف املاح درشت و بزرگتر از 5 میکرون و کلر و مواد جانبی کلر از آب آشامیدنی میپردازد . در فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس که قلب اصلی دستگاه به شمار میرود املاح بسیار ریز از آب آشامیدنی حذف خواهند شد که سختی آب آشامیدنی در این مرحله به سختی tds استاندارد سلامت بدن میرسد .

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی تصفیه آب مینروا بو ، طعم و رنگ بد آب آشامیدنی را بهبود داده و شیرین میکند . املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه ی آب آشامیدنی حذف شده بودند در فیلتر مینرال معدنی ساز دستگاه تصفیه Minerva به آب آشامیدنی اضافه میگردند . فیلتر مرحله هفتم آلکالاین یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph موجود در آب به آن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی میدهد . از دیگر خواص آب قلیایی برای بدن میتوان به دفع سریعتر سموم بدن انسان اشاره نمود .

فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز آنتی باکتریال تصفیه آب مینروا Minerva با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی به اکسیژن رسانی بهتر به خون کمک شایانی مینماید و باکتری های مضر موجود در آب آشامیدنی را تصفیه مینماید . برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میشود به دستگاه تصفیه آب چی بخریم https://www.tasfiyeasa.com/?p=1159 مراجعه نمایید .

مشخصات تصفیه آب خانگی خوب چیست

یکی از مزایای دستگاه مینروا دارا بودن استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی کیفیت آب آشامیدنی WATER QUALITY میباشد . از دیگر ویژگیهای دستگاه آب تصفیه کن مینروا میتوان به دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص دستگاه اصلی از تقلبی اشاره نمود که مصرف کننده با خیال راحت به بررسی و خرید میپردازد .

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی تصفیه آب خانگی و فیلتر آب به ارائه خدمات نصب و ارسال رایگان در تهران و کرج میپردازد و شما عزیزان میتوانید برای ثبت سفارش و مشاهده انواع دستگاه تایوانی اصل به سایت تصفیه آسا مراجعه نموده و یا با کارشناسان شرکت شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید . از دیگر خدمات پس از فروش تصفیه آسا میتوان به اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر اشاره نمود .

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس