image-20200608132520-1.png

رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مجاهد مقاوم دکتر رمضان عبدالله را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مجاهد مقاوم دکتر رمضان عبدالله را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت برادر مجاهد و مقاوم، آقای دکتر رمضان عبدالله را به ملت عزیز فلسطین و به همه‌ی مجاهدانی که دل در گرو مسأله‌ی فلسطین دارند و بخصوص به سازمان فداکار «جنبش جهاد اسلامی فلسطین» و نیز به خانواده‌ی آن فقید سعید تسلیت عرض میکنم.

جریان مقاومت فلسطین عنصر بسیار صادق و ارزشمندی را از دست داد، امیدوارم با هدایت و کمک الهی، تلاشهای جهادی جانشینان شایسته‌ئی که راه مجاهدانی چون فتحی شقاقی و رمضان عبدالله را دنبال میکنند، این ضایعه را جبران کند.


والله ولیّ التوفیق  
سیّدعلی خامنه‌ای
۱۹ خرداد ۱۳۹۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 1
    مران بزرگی مانند فتحی شقاقی و رمضان عبدالله را قدر ندانستیم. باشد که روز قیامت دیدار و لقا و رضایت خدا نصیبشان شود
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 2
    نواب صفوی در مصاحبه با مجله «المسلمون» ارگان نشراتی اخوان ­المسلمین گفت: بر ماست که با اسلام متحد شویم و به تلاش بپردازیم و جز جهاد در راه خدا و تلاش در جهت عزت اسلام همه چیز را فراموش کنیم … آیا زمان آن فرا نرسیده که مسلمانان با رسیدن به رشد و بلوغ، اختلافات شیعه و سنی را رها کرده و همه با هم به کتاب پروردگار خود بنگرند».[9] «شهید اخوان» آن­جا که در برابر تهاجمات دشمن احساس خطر م ی­کرد، مسائل اختلاف جزئی موجود را کنار می­ گذاشت و مسلمانان را به اتحاد در برابر دشمنان فرا می ­خواند. مرحوم نواب به شیعیان عراق و سوریه سفارش می­ کرد به عضویت حزب اخوان­ المسلمین مستقر در آن دو کشور درآیند. شهید فتحی شقاقی در کتاب خود غوغای ساختگی شیعه و سنی به این مسئله اشاره کرده است: «وقتی نواب صفوی در دمشق با دکتر مصطفی السباعی، رهبر اخوان­ المسلمین سوریه ملاقات کرد و از او شنید که بعضی از جوانان شیعه به جای همکاری با حرکت اسلامی سوریه، به سازمان­ های قومی و لائیک می­ پیوندند، در سخنرانی خود در دمشق و در حضور جمع کثیری از شیعیان و اهل سنت فریاد زد: هر کس می­خواهد یک شیعه جعفری راستین باشد، باید در کنار اخوان­ المسلمین قرار گیرد». یکی دیگر از نویسندگان معروف مصـری، از «برنارد لوئیس» نقل می­ کند: «فداییان اسلام با این­که شیعه هستند، ولی خواستار وحدت اسلامی می ­باشند و در واقع اندیشۀ آن ­ها به طرزر تفکر اخوانی­ ها در مصر نزدیک است؛ چرا که آن­ها معتقدند اسلام یک نظام کامل برای زندگی است و از طرفی، فرقه­گرایی در بین مسلمانان و جدایی شیعه و سنی، مفهومی ندارد». سپس از قول شهید نواب صفوی نقل می­ کند: «همه با هم متحد شویم و جز جهاد در راه خدا، هر چیز دیگری را فراموش نکنیم و جدایی بین شیعه و سنی را کنار بگذاریم».
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      0 2
      نکته جالب توجه این که نواب نیز همانند حسن البناء در عنفوان جوانی دست به کار شد و بدون شک او در این زمینه از حسن البنا الگو پذیرفته بود. علاقه نواب صفوی به حسن البناء چنان بود که او حتی مقاله­ ای از حسن البنا را ترجمه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس