کد خبر 1081212
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
5 نفری که مثل جواد نکونام چشم‌انتظار نیمکت استقلال هستند

در لیگ برتر امیر قلعه‌نویی،صمد مرفاوی،پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی بازیکنان سابق استقلال بودند که برای نخستین بار سرمربیگری در این تیم را تجربه کردند.

به گزارش مشرق، به قول محمود فکری ما با پرونده و کارنامه می‌آییم و سرمربی استقلال می‌شویم.  فکری چون ارتباطاتی با نظری جویباری دارد اطلاعات زیادی هم‌کسب می‌کند. شاید خیلی‌ها ندانند فکری چه حرفی زده، ولی حرف‌های او درست است. درست است ما را از استقلال بیرون نکردند و بدون بی‌احترامی از این تیم رفتم، اما من آدم خوش‌فکری در فوتبال هستم، منتظرم فقط یک فرصت به من بدهند. با استقلال هم نه، با هر تیمی که امکانش فراهم باشد.

«منتظرم تا از نظر فنی فرصتی نصیبم شود.»‌ بخشی از صحبت‌های جواد زرینچه است. کاپیتان سابق استقلال که طی سال‌های اخیر در پست‌هایی مثل عضو هیات مدیره، مربی و سرپرست در استقلال حضورداشته اما تاکنون نیمکت سرمربیگری آبی‌ها به او تعارف نشده است. آقا جواد در ۵۳ سالگی هنوز چشم به نیمکت استقلال دارد.

در لیگ برتر امیر قلعه‌نویی، رصمد مرفاوی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی بازیکنان سابق استقلال بودند که برای نخستین بار سرمربیگری در این تیم را تجربه کردند. غیرازاین ۵ نفرکه سرمربی گری استقلال را تجربه کرده اند، هنوز خیلی‌های دیگر مثل جواد زرینچه چشم به این نیمکت دارند و منتظر هستند تا یک‌بار هم که شده این فرصت به آن‌ها داده شود. زرینچه و ۵ نفر دیگر می‌توانند نفر ششم استقلالی‌هایی باشند که برای اولین بار در لیگ برترسرمربیگری این تیم را تجربه کرده‌اند. 

محمود فکری

محمود فکری که جواد زرینجه از او نام برد سر لیست استقلالی‌هایی است که هنوز چشم به نیمکت آبی‌ها دارد. فکری ۵۰ ساله  در باشگاه‌هایی چون شیرین فراز کرمانشاه،نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر سرمربی بوده و امسال هم از میانه راه هدایت نساجی را این بار در لیگ برتر برعهده‌گرفته است تا بیش از همیشه به نیمکت آبی نزدیک شود.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند: از عملکردم در استقلال راضی نیستم/ وزارت ورزش حمایتم می‌کند

مهدی پاشازاده

مهدی پاشازاده ۴۶ ساله هم که در باشگاه‌هایی چون تیم دوم آدمیراواکر اتریش، شهرداری تبریز،پارس جنوبی جم،نساجی مازندران،شاهین بوشهر و بادران سرمربیگری کرده و در آدمیرا واکر کمک‌مربی هم بوده در سال‌های اخیر همیشه یکی از گزینه‌های نشستن روی نیمکت استقلال بود و او هم در صف انتظار برای سرمربی گری در استقلال قرارداد.

مجید نامجو مطلق

 مجید نامجو مطلق ۵۳ ساله که امسال به‌عنوان دستیار اول فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال حضور دارد هم‌سال‌ها است که چشم به نیمکت سرمربی گری استقلال دارد. همبازی سابق زرینچه پیش‌ازاین هم به‌عنوان دستیار صمد مرفاوی در لیگ نهم در استقلال بود اما با وجد اینکه چند بار نامش بین گزینه‌ها بود درنهایت انتخاب نشد.

پیروز قربانی

پیروز قربانی ۴۲ ساله که اتفاقاً او هم مانند ۳ نفر قبلی در لیگ‌های اول و دوم حرفه‌ای همبازی  جواد زرینچه بود هم یکی دیگر از استقلالی‌هایی است که در صف چشم‌انتظاران نشستن روی نیمکت سرمربیگری استقلال قرارداد. قربانی که او هم سابقه کاپیتانی استقلال را دارد در این سال‌ها با حضور در راه‌آهن و سردار بوکان به جرگه مربیان اضافه‌شده است. 

محمد تقوی

محمد تقوی ۴۸ ساله که او هم‌سال‌ها در استقلال همبازی جوادزرینچه بود در لیست انتظار برای نشستن روی نیمکت استقلال است. تقوی که پس از سال‌ها زندگی و فعالیت فوتبالی در انگلیس به ایران برگشت و در پدیده دستیار رضا مهاجری شد و پس‌ازآن سرمربیگری تراکتور تبریز به او رسید، همواره نامش به‌عنوان گزینه نشستن  روی نیمکت استقلال مطرح بوده است.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    1 0
    محمد تقوی جز مربیگری تیم بخش فارسی بی بی سی و عربستان اینترنشنال چه تجربه مربی گری دیگری در انگلیس جمع کرده مشرق نیوز؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس