کد خبر 1081108
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
آقای گل‌محمدی! لطفا برانکو باش

بازیکنان پرسپولیس در صحبت‌هایی که با باشگاه و کادرفنی تیم خود داشتند، از آنها خواسته‌اند شرایط ادامه حضور محمد انصاری را فراهم کند.

به گزارش مشرق، محمد انصاری مدافع چپ سرخ‌ها در دور جدید تمرینات این تیم دچار آسیب دیدگی شد و با بررسی‌ها صورت گرفته در نهایت با اعلام پارگی رباط صلیبی باید مدتی دور از میادین باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش رقیب محمد انصاری به خبر مصدومیتش

مدافع سرخ‌ها که در ابتدای فصل در یکقدمی جدایی از این تیم قرار داشت، در نهایت قرارداد خود را با رایزنی ایرج عرب به عنوان مدیرعامل وقت به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. اکنون اما با توجه به پارگی رباط صلیبی و دوری حداقل شش ماهه این بازیکن، گمانه‌زنی‌‎ها درباره خروج نام او از لیست فصل آینده شکل گرفته است.

در این ارتباط اما بازیکنان پرسپولیس در صحبت‌هایی که با کادرفنی و مدیران باشگاه داشته‌اند، خواهان تمدید قرارداد این بازیکن و همراهی باشگاه در این شرایط سخت شده‌اند. بازیکنان پرسپولیس با اشاره به رفتاری که پیش از این برانکو ایوانکوویچ در دوره مربیگری‌اش در این تیم با محسن ربیع خواه بعد از مصدومیت رباط صلیبی‌اش در قبال تمدید قراردادش داشت، از یحیی نیز خواسته‌اند چنین اقدامی را در قبال محمد انصاری تکرار کند تا او با روحیه بالایی بتواند از این مرحله عبور کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس