کد خبر 1081080
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
چرا شانس اتلتیکو برای قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان زیاد است؟

انریکه سرسو معتقد است اتلتیکومادرید می‌تواند لیگ قهرمانان بدون تماشاگر را فتح کند.

به گزارش مشرق، انریکه سرسو در برنامه Vamos El Partidazo  شبکه مویستار درباره وضعیت اتلتیکومادرید صحبت کرد و شانس قهرمانی اتلتیکومادرید را در لیگ قهرمانان اروپا بالا دانست. رییس اتلتیکومادرید درباره احتمال تسریع شیوع کرونا به خاطر دیدار آنفیلد گفت: تصور نمی کنم به دلیل برگزاری این بازی اتفاق خاصی افتاده باشد. شرایط برابر بود.

بیشتر بخوانید:

توییت عجیب بازیکن اتلتیکومادرید

او در مورد مهم‌تر بودن لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: هر دو اهمیت دارند. در لالیگا در شرایط سختی قرار داریم اما در لیگ قهرمانان وضعیتمان خیلی خوب است (اتلتیکو به یک هشتم نهایی صعود کرده است). تا چند بازی دیگر به فینال می رسیم، جایی که دوست داریم قرار داشته باشیم. ما خیلی خاص هستیم و می توانیم بدون حضور تماشاگران قهرمان لیگ قهرمانان شویم. می تواند سال ما باشد.

سرسو در ادامه اظهار کرد: هواداران ما خیلی قدرتمند هستند و می توانند روی بازیکنان تاثیر بگذارند. دیگو پابلو سیمئونه آرام است و به کاری که می کند باور دارد و ما را هدایت کرد تا به یک چهارم نهایی صعود کنیم.

رییس اتلتیکو در پایان به وضعیت ژائو فلیکس اشاره کرد و گفت: نخستین سال حضورش در تیم ماست و باید به او فرصت داد. با این حال او ستاره و اساس تیم ماست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس