کد خبر 1081047
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
۹۹ درصد دعوا‌ها به خاطر تعطیلی فوتبال است!

بازیکن و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه برخی‌ها با برگزاری لیگ مخالفت می‌کنند، شاید فقط به خاطر ترس از کرونا نباشد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان، کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است برخی صحبت‌ها قشنگ نیست و تیم‌هایی که حرف از تعطیلی لیگ می‌زنند، باید شرایط صدرنشین را نیز درنظر بگیرند. او حرف‌های دیگری هم به ما زد که خواندن آن خالی از لطف نیست.


شرایط این روزهای فوتبال ما را چطور ارزیابی می‌کنید؟
متأسفانه خوب نیست. همه علیه هم مصاحبه کرده و به یکدیگر می‌پرند!


دلیل آن چیست؟
من فکر می‌کنم ۹۹ درصد دعواهای فوتبالی به خاطر تعطیلی لیگ باشد. اگر مسابقات برگزار می‌شد، دیگر این حرف‌ها زده نمی‌شد. این روزها شاهد هستیم مدیر به مدیر، مربی به مدیر، مدیر به مربی، بازیکن به مدیر و بازیکن به بازیکن حمله می‌کنند و این اصلاً قشنگ نیست.


شاید حق با شما باشد، اما به نظر شما شرایط برای برگزاری لیگ مهیاست؟
چاره دیگری نیست. تا جایی که شنیدم ویروس کرونا به این زودی‌ها دست از سر دنیا برنمی‌دارد و باید زندگی ادامه داشته باشد. البته سلامتی بازیکنان و مربیان در اولویت است و شکی هم نیست ولی فوتبال دلخوشی بسیاری از مردم و به ویژه قشر ضعیف است.

بیشتر بخوانید:

پیشرفت حق طبیعی بیرانوند است


به نکته جالبی اشاره کردید. اینکه تفریح قشر ضعیف ما تماشای مسابقات فوتبال است ولی بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.‌
می‌دانم، اما تماشای فوتبال از طریق تلویزیون هم تفریح و سرگرمی خیلی‌هاست. شاید برخی‌ها بگویند، چون حمید درخشان پرسپولیسی است، این حرف‌ها را می‌زند، اما تیم‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند خودشان را جای پرسپولیس بگذارند.


یعنی خودشان را جای صدرنشین بگذارند؟
بله، پرسپولیس در حال حاضر با ۴۷ امتیاز و ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های دوم و سوم جدول در صدر قرار گرفته است. پرسپولیس و هواداران پرشمارش حالا حق دارند خواهان برگزاری لیگ شوند. اینکه برخی‌ها مخالفت می‌کنند، شاید فقط به خاطر ترس از کرونا نباشد.


البته ۹ هفته ۲۷ امتیاز دارد و شاید رقیبان بتوانند به پرسپولیس برسند.
واقعاً باید این تفکر بر فوتبال ما حاکم باشد. تیم‌ها به جای تلاش برای تعطیل کردن لیگ باید دنبال تمرینات بهتر و جدی‌تر باشند بلکه بتوانند امتیازات خود را به پرسپولیس برسانند.


البته پرسپولیس روی کاغذ بازی‌های ضعیف‌تری نسبت به حریفان خود دارد و به همین خاطر همه شانس بالایی برای این تیم قائل هستند.
خودتان می‌گویید روی کاغذ! اتفاقاً بازی با تیم‌های پایین جدولی می‌تواند حتی سخت‌تر از بالای جدولی‌ها باشد. این‌جور تیم‌ها چیزی برای از دست دادن نداشته و می‌توانند با بازی انتحاری شگفتی‌ساز شوند.


یحیی گل‌محمدی هم چنین عقیده‌ای دارد.
تیم‌های پایین جدولی برای نیفتادن می‌جنگند و از طرف دیگر بازیکنان این تیم‌ها در هفته‌های پایانی می‌خواهند خودی نشان دهند و مورد توجه تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرند. همین دو موضوع بازی برابر این قبیل تیم‌ها را سخت‌تر می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس