علی صوفی

مشاور خاتمی و وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: دولت تدبیر و فراکسیون امید در مجلس دهم، با عملکرد خود، مردم را ناراضی و عصبانی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

علی صوفی در گفت‌وگو با «تابناک» و درباره اظهارات صادق زیباکلام پیرامون مرگ جریان اصلاح‌طلبی بعد از انتخابات مجلس اظهار داشت: آقای زیباکلام گاهی حرف‌های متفاوتی می‌زند تا به قول خودشان در عرصه سیاسی شوک ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

آویزان شدن از قدرت ... و ناگهان شعار اصلاح‌طلبی!

او با کتمان رای نیاوردن فهرست اصلاح‌طلبان گفت: برخلاف نظر زیباکلام اعتقاد دارم که اصلاح‌طلبی نمرده، بلکه اصلاح‌طلبی را کشتند. اصلاح‌طلبی یک جریان سیاسی و فکری است که در بین مردم ریشه دارد و در انتخابات‌ها دارای پایگاه است و روحانی هم مدیون همین پایگاه اجتماعی و عقبه رای اصلاحات است.

صوفی به «عملکرد ضعیف فراکسیون امید» و «حسن روحانی در قامت رئیس‌جمهور مورد حمایت اصلاح‌طلبان» ‌اشاره کرد و یادآور شد: آنها نتوانسته‌اند، انتظارات مردم را برآورده کنند و مردم را عصبانی کرده‌اند و به اصلاحات لطمه زدند. وزیر دولت اصلاحات فضای متأثر از عملکرد ضعیف روحانی در پاستور و نماینده‌های اصلاح‌طلب در بهارستان را این‌گونه توضیح می‌دهد: به دلیل همین ضعف در عملکرد و نارضایتی ایجاد شده به دنبال آن، اگر همه ژنرال‌های اصلاح‌طلب در انتخابات ۹۸ تایید صلاحیت می‌شدند هم معلوم نبود که رای می‌آوردند. مردم در انتخابات مجلس، ارزیابی مثبتی از نامزدهای اصلاح‌طلبی نداشتند.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در عین حال در اظهارنظری متناقض مدعی شد: گفتمان اصلاحات امروز بین اصولگرایان هم نفوذ دارد و خیلی از اصولگرایان عاقل و معتدل با اصلاحاتی که اصلاح‌طلبان آن را مطرح می‌کنند، موافقند. صوفی بدون ‌اشاره به ترکیب ائتلافی اکثریت مجلس دهم گفت: انتظار ما این بود، اگر مجلس دست عقلای هر دو جریان می‌افتاد شاهد تصمیمات و همکاری‌های مشترکی بین جریانات اصولگرا و اصلاح‌طلب در کشور بودیم که می‌توانست اوضاع را بهبود بخشد و نارسایی‌های موجود را حل و نظر مردم را جلب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی GB ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    1 0
    بابا این مشاور هم که چشم بسته غیب میگه . مرد حسابی ملت از مجلس دهم و دولت متنفرند .
  • US ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    1 0
    هرکی بتونه 10 کار مفید روحانی رو بگه پیش من جایزه داره :)))))))))
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    1 0
    نیازی به برخورد نظام نیست، مطمئن باشین همین مردم شما رو غرق می کنن. ادامه بدین و نتیجه ی کارتون رو ببینین.
  • سید IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    1 0
    اصلاح طلبان تهوع آور همچون اسبان گاری در هنگام سربالایی به گاز گرفتن یکدیگر مشغول شده اند!!!!!!!!!!!!
  • DE ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    مشاور خاتمی: مردم از عملکرد دولت و مجلس دهم ناراضی هستند زیرا نعل به نعل دستورات و خواسته های اصلاح تالاپچی ها را اجرا کرد.آخه اگه ایده های پوچ و مسخره اصلاحاتی به درد بخور بود که خود اصلاحاتچی ها را نجات داده بود. موز را طاقتی اگر می بود، کمر خویش راست می‌فرمود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس