عسکری: افتخار جامعه تکواندو الگوبرداری از شهید زمانی نیا است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: افتخاری برای ما است که شهید زمانی نیا به عنوان الگوی جامعه تکواندو شناخته شود.

به گزارش مشرق، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو ایران درباره رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه خانواده بزرگ تکواندو با نام شهید وحید زمانی‌نیا، عنوان کرد:  خانواده بزرگ تکواندو در زمینه کارهای خیرخواهانه پیشگام بوده است و قرار است کمک‌های جمع آوری شده را به افرادی که نیازمند هستند اختصاص بدهیم. در امور خیریه خانواده تکواندو همیشه پیشرو بوده که نمونه اش را امروز می‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

پولادگر: شهید زمانی‌نیا و شهدای انقلاب اسلامی اسطوره‌های بزرگ تاریخ معاصر هستند

افتخار جامعه تکواندو الگوبرداری از شهید زمانی نیا است

او در مورد شهید وحید زمانی نیا اظهار کرد: افتخاری است که شهید شاخصی مانند زمانی نیا به عنوان الگوی جامعه تکواندو شناخته شود. در تمرینات تکواندو نظم و انضباط همیشه  آموزش و رعایت می‌شود. قطعا خیلی سخت خواهد بود که کسی برای دفاع از کشور و آرمان هایش از جان خود بگذرد، اما زمانی نیا در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

مسئولان ورزشی در پرداخت هزینه‌های تکواندو خساست به خرج ندهند

سرمربی تیم ملی در مورد شاگردن زدن سهمیه آوران المپیک واکنش نشان داد و عنوان کرد: شاگرد زدن بازیکنان کار درستی نیست و قطعا اگر نیاز نبود این اتفاق نمی‌افتاد. کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان در این روزهای باقی مانده کمک حال بازیکنان باشد که بدون دغدغه فکری به ورزش فکر کنند. فکر نمی‌کنم هزینه زیادی در این رابطه صورت بگیرد. هزینه‌هایی که در فوتبال صرف می‌شود و پول بیت المال را هدر می‌دهند با تکواندویی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا می‌برد تفاوت دارد و نباید خساست به خرج داد. بهتر است بازیکنانی که سهمیه المپیک گرفته اند دغدغه فکری نداشته باشند.  

عسکری: افتخار جامعه تکواندو الگوبرداری از شهید زمانی نیا است/ مسئولان ورزشی در پرداخت هزینه‌های تکواندو خساست به خرج ندهند

شرایط تیم ملی از نظر تمرینی خوب نیست

عسکری درباره وضعیت این روزهای تیم ملی بیان کرد: شرایط خوبی از نظر تمرینی نداریم. بازیکنان در حال انجام تمرین انفرادی هستند که این شرایط از نظر روحی کمی آن‌ها را آسیب پذیر کرده است. از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک درخواست دارم تمریناتمان را تحت اردوی تیم ملی که شرایط ایمن تری نسبت به تمرینان انفرادی شان دارد، انجام دهیم.  

تمرینات انفرادی باری به هر جهت است

او درباره دیدار بازیکنان تکواندو در این شرایط قرنطینه بیان کرد: وقتی بازیکنان آزاد هستند و کنترلی روی آن‌ها نداریم بازیکنان با یکدیگر دیداری هم تازه می‌کنند. بنابراین ما خواهش کردیم که اردوی تیم ملی برگزار شود. بازیکنان الان در جامعه و به دور از قرنطینه اجتماعی هستند که شرایط خوبی نیست. این تمرینات انفرادی باری به هر جهت است و به هر حال از اینکه دست روی دست بگذاریم بهتر بود. امیدوارم تمرینات تیم ملی هم به زودی آغاز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس